۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
کد خبر: 776530

روزنامه معتبر پرتغالی از شرط مهدی طارمی برای بازگشت به تیم ملی کشورمان نوشت.

طارمی برای بازگشت به تیم ملی شرط گذاشت؟

به گزارش قدس آنلاین، روزنامه آبولای پرتغال در یکی از گزارش‌های به موضوع وضعیت مهدی طارمی پرداخت و مدعی شد که ستاره پورتو با یک شرط به اردوی تیم ملی در بازی‌های آینده اضافه خواهد شد.

این نشریه پرتغالی نوشت: تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی بسیار خوب کار کرده و اوضاع مناسبی برای رسیدن به جام جهانی دارد. این موفقیت باعث شده بود تا ایرانیان از این موضوع سرخوش شوند ولی وقتی مهدی طارمی از لیست خط خورد،‌ این سرخوشی کاملا فروریخت و نگرانی‌ها افزایش یافت. تیم ملی ایران در بازی‌های پیش رو باید بدون حضور طارمی به مصاف تیم‌های ملی لبنان و سوریه برود. طارمی در این تیم بدون تردید شخصیتی مهم و کاراکتری بزرگ محسوب می‌شود.

این نشریه در مطلب خود اظهار داشت: به نظر می‌رسد اختلاف مهدی طارمی و دراگان اسکوچیچ بسیار بزرگ است و به این سادگی‌ها این مشکل حل نمی‌شود. تمام اخبار حاکی از این است که این مشکل بسیار بزرگ شده و به همین دلیل نگرانی‌های ایرانی‌ها را افزایش داده است. طارمی حتی به رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفته که تا وقتی اسکوچیچ سرمربی تیم است، او به تیم ملی بازنخواهد گشت. اسکوچیچ نیز خودش با فدراسیون صحبت کرده و در خصوص میزان قدرتش بحث کرده است. 

آبولا نوشت: اسکوچیچ از حمایت فدارسیون خوشحال شده و اکنون به دنبال این است که در بازی بعدی به پیروزی دست یابد و به هیچ مهاجمی وابسته نباشد.حال اگر آن مهاجم، بزرگترین ستاره تیم باشد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.