فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت:این نیرو تابع نظر و تصمیم‌ ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص منع تردد شبانه است ولی مخالف برداشته شدن ممنوعیت تردد شبانه نیست.

نیروی انتظامی مخالف برداشته شدن ممنوعیت تردد شبانه نیست

به گزارش قدس آنلاین ،سردار حسین اشتری اظهار داشت: طرح محدودیت‌ تردد شبانه مصوبه ستاد ملی کرونا است که این ستاد به درخواست وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی آن را مصوب کرده و لغو آن نیز باید با مصوبه ستاد ملی کرونا باشد و پلیس در این زمینه فقط عامل اجرایی می‌باشد.

وی افزود: هدف ، تصمیم صحیح و به نفع مردم در راستای پیشگیری از کرونا و شیوع آن است و پلیس نیز بر اساس وظیفه خود تابع نظر ستاد ملی کرونا است.

سردار اشتری در ادامه امنیت را بزرگترین سرمایه کشور عنوان کرد و گفت: اقدامات خوبی در راستای امنیت پایدار در سطح کشور، استان خوزستان و بخصوص شهرستان آبادان انجام شده و در این راستا با اقتدار ، برنامه‌ریزی خوب و هوشمندی با جرائم برخورد شده است.

وی گفت: امروز نیروی انتظامی استان خوزستان با اشراف کامل اطلاعاتی مسلط بر اوضاع امنیتی داخلی است و با برنامه‌ریزی خوب و همکاری که بین مسئولان و نیروی انتظامی و خصوصا مردم و سران عشایر  وجود دارد امنیت پایداری در استان و مرزهای آبی و خشکی خوزستان شکل گرفته است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس گفت: امنیت سرمایه بزرگی است که هم اکنون در اختیار ملت ایران قرار دارد. ما از امنیت مثال زدنی و باثباتی برخورداریم، به لحاظ امنیت به وضعیت خوبی رسیده‌ایم ولی هنوز با شرایط مطلوب فاصله‌داریم و باید فاصله‌ها را کم کنیم.

وی اظهار داشت: برای رسیدن به پلیس تراز انقلاب اسلامی باید گام‌های بزرگی را برداریم، باید خدمت به مردم بیشتر شود و با کسانی که مخل نظم و امنیت هستند برخورد قاطع شود.

فرمانده ناجا بیان کرد: نیروی انتظامی استان خوزستان از نظر امکانات به شاخص‌های خوبی دست یافته و سعی می‌کنیم با تجهیزات و امکانات بهتر و افزایش نیروی انسانی خدمات را در این استان افزایش دهیم.

سردار اشتری شرایط مرزها در کشور را مناسب توصیف کرد و گفت: وضعیت مرزهای خشکی و دریایی در کشور بخصوص استان خوزستان با جانفشانی‌ مرزبانی و دریابانی مطلوب است.

وی افزود: زمینه برای ارتقا امنیت در مرزهای کشور مهیاست و پرسنل نیروی انتظامی با روحیه جهادی و انقلابی در حال خدمت به مردم شریف و میهن دوست هستند، کشور از امنیت مثال زدنی و باثباتی برخوردار است و به لطف فرماندهی کل قوا ، به برکت خون شهدا ، ایثارگری نیروهای مسلح و حضور هوشمندانه مردم در صحنه، امنیت بسیار خوبی را در مرزهای کشور شاهد هستیم . این امنیت را هر روز ارتقا داده و حفظ خواهیم کرد.

سردار اشتری در ادامه با اشاره به نصب دوربین امنیتی در شهرهای مختلف کشور گفت: دوربین‌ها در شهرها توسط شهرداری‌ها و در راه‌ها نیز از سوی وزارت راه نصب می‌شوند که مسئولیت نصب  و کیفیت دوربین‌ها با این ۲ دستگاه است.

وی افزود: امروز در محل‌های اصلی اکثر شهرها دوربین نصب شده و برای تقویت دوربین‌ها به مجلس شورای اسلامی، شهرداران و وزارت راه اعلام نیاز شده است.

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با هدف بازدید از یگان‌های انتظامی و مرزبانی در جنوب غرب خوزستان صبح روز چهارشنبه وارد آبادان شد.

دیدار با خانواده شهید نیروی انتظامی، نشست با مرزبانان وسران عشایر و بازدید از مناطق مرزی شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از برنامه‌های سفر فرمانده ناجا به این منطقه است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.