دبیرکل حزب الله لبنان امروز در سخنانی به مناسبت روز شهید اظهار داشت: به برکت شهدا شاهد یک روحیه معنوی نزد مقاومت و عموم مردم هستیم.

سید حسن نصرالله: به برکت شهدا شاهد یک روحیه معنوی نزد مقاومت و عموم مردم هستیم

به گزارش قدس آنلاین، مهر به نقل از المنار نوشت:

سخنرانی سید حس نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت روز شهید آغاز شد. دبیرکل حزب الله لبنان در ابتدای این سخنرانی تصریح کرد: امروز، روزی متعلق به تمامی شهدا و تمامی خانواده‌های شهداست. حزب الله لبنان این روز بزرگ و مبارک در تاریخ مقاومت لبنان را به عنوان روز شهید تعیین کرد تا روزی متعلق به همه شهدا باشد.

نصرالله در ادامه یادآور شد: واقعیت این است که شهدا از جایگاه والایی برخوردار هستند. شهدا برای ما بسیار عزیز هستند. ما بر اساس ایمان به دین اسلام و نیز بر اساس آموزه‌های قرآنی، شهدا را بزرگ می‌داریم، به آنها احترام می‌گذاریم و قدرشان را می‌دانیم. گرامی داشتن شهدا و احترام به آنها در واقع نوعی پیروی از سیره انبیای الهی است.

وی عنوان کرد: از زمان آغاز مسیر مقاومت تاکنون، شهدا نزد ما عزیز هستند. به فضل و برکت همین شهدا ما امروز شاهد وجود یک روحیه معنوی نزد مقاومت و عموم مردم هستیم؛ روحیه‌ای که هیچگاه نخواهد مُرد. شهدای ما کسانی هستند که خداوند نور را در قلب‌هایشان قرار داد. شهدا، ثروت‌های فرهنگی ما هستند. برادران ما به انتشار وصیتنامه های شهدا اهتمام دارند. من نیز به همگان توصیه می‌کنم که این وصیتنامه ها را مطالعه کنند زیرا سیره هریک از این شهدا می‌تواند الگویی برای ما باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.