شاهرخ بیانی ستاره بزرگ فوتبال ایران در دهه ۱۳۶۰ دوباره در یک نیمکت لیگ برتری حضور دارد.

بیانی: نساجی قطب مهم هواداری فوتبال ایران است

به گزارش قدس آنلاین، او که در تیم نساجی به عنوان مربی فعالیت می‌کند حرفهایش را از بحث روز قائمشهری‌ها ، زمین چمن آغاز می‌کند و می‌گوید:  نساجی تیم بسیار ریشه داری است و طرفداران بسیار خوبی دارد و ما از آن ها انرژی می گیریم و در هر بازی که  از فصل گذشته بهتر شدیم و مشکلی که ما داریم زمینمان است که دارند تبدیل به چمن طبیعی می کنند و جا دارد از هیئت فوتبال و آقای حدادیان مالک نساجی تشکر کنم که تلاش می کنند ما هر چه زودتر برویم و بازی های مان را در وطنی انجام بدهید زیرا زمین ساری اصلاً مناسب بازی کردن نیست چون بچه های ما روی زمین فوتبال بازی می کنند،اگر زمین مان آماده بشود و طرفداران هم بتوانند بیایند شرایط ما خیلی از این بهتر خواهد شد.

او در مورد بحث محرومیت و جدایی ساکت الهامی که پیش آمده بود ادامه داد: آقای ساکت یکی از بهترین مربیان فوتبال ما است سالهای زیادی را به عنوان کمک کار کرده و بعد از تراکتور وقتی به نساجی آمد و سرمربی شد پیشنهادات  زیاد دیگری هم داشت اما از آنجایی که علاقه شدیدی به تیم نساجی داشت هدایت این تیم را قبول کرد و من خیلی خوشحال هستم که کنار او کار می کنم و خیلی چیزها یاد میگیرم. ما کادر خیلی خوبی داریم که متشکل از افراد جوان و باتجربه است و آقای ساکت هم به زودی برمی گردد تمام مشکلات حل می‌شود.

بیانی در خصوص حضور تماشاگران و اینکه هنوز اجازه آمدن آنها به استادیوم داده نشده نظرش را اینگونه بیان کرد: زمانی که تماشاگر حضور دارد کلا جو فوتبال فرق می کند. بسیاری از لحظات زیبا را تماشاگران خلق می کنند. ما برای جوانان تفریحی  نداریم و عشق آنها فوتبال است مخصوصا در مازندران که همه اکثراً طرفدار فوتبال یا کشتی هستند.امیدوارم بتوانیم به زودی از انرژی هوادارانمان استفاده کنیم. نساجی  قدمتی ۶۲ ساله دارد و مردمانش عاشق این تیم هستند و این امتیاز بسیار خوبی محسوب می‌شود. اگر در فوتبال ما چند تیم وجود داشته باشد که تماشاگران پرشور دارند یکی از آنها نساجی است امیدوارم بتوانیم سر بلندشان کنیم.

بازیکن سابق تیم ملی  در خصوص شرایط کلی تیم ملی قبل از دیدار با سوریه عنوان کرد: من فکر می‌کنم سال خوبی برای تیم ملی ما است. یکی از پوئن هایش این است که اکثر بازیکنان ما خارج از کشور بازی می کنند و در هیچ سالی اینقدر بازیکن خارج از کشور نداشتیم و این خیلی برای فوتبال ما مثبت است چون چنین بازیکنانی کار حرفه ای انجام می دهند و فقط تنها چیزی که ما نداریم زمان کافی است اگر این بچه‌ها بیشتر کنار همدیگر حضور داشتند من فکر می‌کنم باز هم بهتر از این باشیم. بعد از ویلموتس که نتایج ضعیفی گرفته بود از آقای اسکوچیچ دعوت کردند و خوشبختانه نتایج خوبی هم گرفت و این  موضوع را به فال نیک می‌گیریم. امیدوارم که تیم ملی در چند بازی آینده خوب کار  و به جام جهانی صعود پیدا کند. تمام ملت چشم به راه این است که تیم ملی در جام جهانی حضور داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.