نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰مجلس شورای اسلامی گفت: به زودی جزئیات مربوط به پرونده حقوق های نجومی اطلاع رسانی خواهد شد.

 جزئیات پرونده حقوق های نجومی به زودی اطلاع رسانی خواهد شد/مجوزهای غیرقانونی هیئت مدیره ها برای افرادخاص

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: به زودی جزئیات پرونده  ای که درباره دریافت  حقوق های نجومی  در برخی سازمان ها و دستگاه ها در کمیسیون اصل ۹۰مجلس شورای اسلامی تشکیل شده است و در مرحله جمع بندی نهایی می باشد  اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: به این دستگاه ها همچنین پیرامون پرداخت حقوق نامتعارف به برخی افراد خاص تذکر قانونی داده شده و به آنها اعلام شده است که این حقوق ها بیت المال است و باید  در کمترین زمان ممکن برگشت داده شوند.

نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در برخی از دستگاه ها ، موسسات و شرکت ها متاسفانه هیئت مدیره ها به صورت غیرقانونی مجوزهایی را درباره حقوق و دستمزد برای خود و افراد خاص در مجموعه هایشان صادر  می کنند از این رو لزوم نظارت جدی تر  دستگاه های نظارتی دراین باره  احساس می شود .

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نقش دستگاه قضا در این مساله بسیار حساس می باشد، ادامه داد: همچنین دستگاه  قضایی باید نسبت به برخورد با این گونه موارد به صورت قاطع و بازدارنده برخورد نماید تا از تکرار آنها در سطح جامعه  جلوگیری شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.