۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
کد خبر: 777604

هرچند مدیران شهرخودرو با انتقال تمرینات خود از مشهد به تهران تلاش کردند اخبار این باشگاه را از دید هواداران مشهدی دور نگه دارند، اما انتصاب‌های عجیب و غریب این باشگاه نشان می‌دهد این باشگاه همچنان گرفتار سوء مدیریت است و بعید نیست در ادامه کار به واسطه همین اتفاقات با بحران های بزرگ‌تری مواجه شود.

پس از آنکه شایعه استعفای مسعود معمایی از سمت مدیرعاملی این باشگاه در رسانه‌های خبری منتشر شد و هیچ فردی نسبت به این اتفاق واکنش رسمی نشان نداد، دیروز اعلام شد مدیرعامل سابق گهر درود و اکسین البرز با حکم معمایی به قائم مقامی این باشگاه منصوب شده است تا از این پس مجری سابق ورزش و مردم، امور اجرایی و اداری این باشگاه را به شکل رسمی دنبال کند.

هرچند مدیران شهرخودرو توضیحی درباره دلایل انتخاب اسماعیل حیدرپور به عنوان قائم مقام این باشگاه ارائه نکردند، اما با مرور رزومه مدیریتی وی می‌توان به این باور رسید که تنها باشگاه لیگ برتری خراسان رضوی به محل برو و بیا مدیران فاقد کارنامه در فوتبال تبدیل شده است.

جالب اینجاست که در این میان تکلیف قائم مقام سابق روشن نشده است، فردی که مدتی در کنار این تیم فعالیت داشت، اما حالا دیگر خبری از او نیست و یک مدیر غیر بومی دیگر در این مجموعه مشغول به کار شده است.این تغییر و تحولات مدیریتی در شرایطی روی می‌دهد که سرمربی فعلی شهرخودرو دو روز قبل تنها راه نجات این باشگاه از خطر سقوط را همراهی و اتحاد مسئولان شهری عنوان کرده بود، اما با معرفی یک مدیر غیر بومی از سوی مدیرعامل شهرخودرو به عنوان قائم مقام مشخص شد مدیران این مجموعه برخلاف میثاقیان هیچ علاقه‌ای به ایجاد اتحاد و همدلی میان خود و مدیران استان ندارند.

خبر شکایت حمیداوی از هیئت فوتبال و عوامل اجرایی در خراسان به فیفا و ای اف سی اگر چه تکذیب شد، اما می‌توان نشانه‌هایی از این نوع تفکر را در بدنه این باشگاه به وضوح دید؛ چه پیش از این هم در زمان شروع کرونا اظهار نظرهای غیر کارشناسی از این دست سبب تعجب و تأسف شده بود. امید می‌رود با شروع دوباره لیگ برتر بتوان اتفاقات سازنده ای را در این مجموع شاهد بود وگرنه پایان فصل جز تلی از حسرت برای فوتبال خراسان چیزی باقی نخواهد ماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.