۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱
کد خبر: 777706

سرمربی ایتالیایی واتفورد حاضر به مقایسه رونالدو و مسی نشد و گفت دوست دارد هر دو را در اختیار داشته باشد.

رانیری: لطفا رونالدو را به من بدهید!

به گزارش قدس آنلاین، کلودیو رانیری اخیرا به عنوان سرمربی واتفورد برگزیده شد تا این تیم را از رده های پایین جدول نجات دهد اما شروع کار مربی ایتالیایی چندان خوب نبوده و واتفورد از ۴ بازی متحمل سه شکست شده و تنها توانسته در زمین اورتون به پیروزی خیره کننده ۲-۵ دست یابد.

واتفورد ابتدا از لیورپول در زمین خود با ۵ گل شکست خورد ولی سپس توانست اورتون را شکست دهد. در دو بازی بعدی نیز واتفوردی ها به ساوتهمپتون و آرسنال با یک گل باختند و فردا باید به مصاف منچستریونایتد بروند. تیمی که روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد.

رویارویی با رونالدو و یارانش می تواند چالشی سخت برای رانیری باشد. سرمربی ایتالیایی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه حضور رونالدو دردسرهایی برای اوله گنار سولسشر به وجود آورده که باید همیشه به او بازی بدهد، گفت:« کریستیانو یکی از بهترین های دنیاست و حضور او برای فوتبال اتفاق مثبتی است چرا که خیلی از بازیکنان جوان او را الگو قرار می دهند و سعی می کنند به خوبی او باشند. لطفا رونالدو را به من بدهید و مشکلی برایم نخواهد بود. به او هر بازی ۹۰ دقیقه میدان خواهم داد.»

رانیری در مورد مقایسه رونالدو و مسی نیز اضافه کرد: «اصلا چرا باید این دو را مقایسه کرد؟ هر دو را به من بدهید. مطمئنا هر بازی ۹۰ دقیقه بازی خواهند کرد.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.