استاندار خراسان رضوی گفت: هم اکنون نابسامانی‌های اداری در جامعه وجود دارد، اما در بزنگاه‌ها باید از این نابسامانی‌ها عبور کنیم و در این راستا همه ظرفیت‌ها باید در خدمت به مردم بسیج شوند.

 همه ظرفیتها باید برای خدمت به مردم بسیج شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی استانداری، یعقوبعلی نظری در نشست هم اندیشی با فرمانداران استان اظهار داشت: تسهیل و روان سازی امور جاری و پاسخگویی به مردم در ادارات شهرستانی، باید جاری و ساری باشد تا رضایتمندی و آرامش مردم در این حوزه حاصل شود.

وی بیان کرد: اگر در یک دستگاه اجرایی شهرستانی کندی احساس می‌شود، مجموعه مدیریت شهرستان باید برای فعال شدن آن دستگاه تلاش کند.

نماینده عالی دولت در خراسان رضوی بر ضرورت کنترل بازار تاکید کرد و گفت: از جایی که بازار زود تحت تاثیر عملیات روانی قرار می‌گیرد، فرمانداران باید با مدیریت از وارد شدن شوک به بازار جلوگیری کنند.

نظری بر فعال سازی بخش‌های راکد نیز تاکید و بیان کرد: در کنار ارتقای بهره وری و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود، نباید از راه‌اندازی ظرفیت‌های جدید غافل شویم.

استاندار خراسان رضوی، داشتن اهداف عملیاتی قاطع برای پیشبرد امور را ضروری خواند و گفت: برای رسیدن به اهداف مورد نظر نیاز به یک برنامه جهشی جبرانی داریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.