استاندار خراسان رضوی در پیامی فرارسیدن هفته بسیج مستضعفین را تبریک گفت.

پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت هفته بسیج

به گزارش قدس انلاین و به نقل از  استانداری خراسان رضوی، متن پیام یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی به مناسبت هفته بسیج مستضعفین به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تا بسیج هست، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد؛ این یک رکن اساسی است." مقام معظم رهبری"
"بسیج" امروز یک اسم و صرفا جایگاه سازماندهی شده نیست. بسیج امروز درخت تنومندی است که در عمل به فرمایشات پیر جماران امام راحل و پیروی از منویات مقام معظم رهبری همچنان استوار به مسیر خود ادامه می‌دهد و روز به روز قدرتمند تر می‌شود.
آری امروز آن ارتش بیست میلیونی از منظور امام خمینی (ره) به وضوح در همه عرصه‌ها تحقق یافته و ما شاهد این هستیم که بسیج مستضعفین به تشکلی پویا برای پیشبرد اهداف مقدس نظام اسلامی تبدیل شده است.
"بسیج مستضعفین" مصداق بارزی از وحدت و برادری است. امروز در این سازمان مرد و زن در کنار یکدیگر در تلاش هستند تا همگی با پیروی از یک آرمان برای برون رفت از مشکلات تلاش کنند و عرصه‌های گوناگون را در نوردند.
اگر در دوران دفاع مقدس "بسیج" یک سازماندهی دفاعی برای مقابله با دشمنان انقلاب بود اکنون یک محور عملیاتی برای تحقق بخشی به مقوله پیشرفت و رفع مشکلات جامع در همه عرصه‌ها است که مصداق عینی آن را در عرصه سلامت و در جهت مقابله با کرونا به ویژه در این استان شاهد می‌باشیم.
وظیفه داریم یادی کنیم از علمدار جبهه مقاومت و «بزرگ بسیجی انقلاب» سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که همواره یاد و خاطره ایشان قوت قلبی بزرگ برای ملت عزیزمان و بسیجیان سرافراز است.
فرارسیدن هفته بسیج مستضعفین را به محضر پرچمدار و یادگار بزرگ دفاع مقدس، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، خانواده‌های بزرگ جانبازان و ایثارگران، بسیجیان عزیز در ادارات و نهادهای مختلف و مردم شریف استان پهناور خراسان رضوی تبریک و تهنیت عرض نموده. توفیق روزافزون بسیجیان سرافراز را در جوار بارگاه مطهر امام رضا علیه السلام از خداوند منان مسالت دارم.

یعقوبعلی نظری
استاندار خراسان رضوی

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.