رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: با دستور رییس جمهوری و ابلاغ پلیس راهور کشور، طرح منع تردد شبانه در مشهد و دیگر مناطق استان نیز لغو و این دستور به همه شهرستان‌های استان ابلاغ شده‌ است.

لغو طرح منع تردد شبانه در خراسان رضوی ابلاغ شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حمیدرضا دهنوی  افزود: این طرح از اول آذرماه پارسال، به دلیل شیوع کرونا اجرایی شد که در نخستین روزهای اجرای طرح میزان تردد تا ۸۵ درصد کاهش یافت.
وی خاطرنشان کرد: طبق گفته کارشناسان اجرای این طرح نقش مهمی در کاهش چرخه انتقال ویروس کرونا داشت اما در حال حاضر با انجام واکسیناسیون و روند کاهشی بیماری کووید ۱۹، این طرح لغو شده است.
سرهنگ دهنوی در عین حال محدودیت تردد شبانه را موجب افزایش حوادث رانندگی دانست و افزود: کاهش تردد و خلوتی معابر از عوامل افزایش تصادفات است و بیشتر تصادفات شدید در شب و در ساعات خلوتی معابر رخ می‌دهد.
رییس پلیس راهور خراسان رضوی از شهروندان خواست: با توجه به لغو طرح منع تردد شبانه، به مقررات پایبند باشند و با بی احتیاطی و سرعت بالا، حوادث جبران‌ناپذیری را رقم نزنند.
اجرای طرح منع تردد در داخل شهرها ابتدا در اول آذر ۹۹ از ساعت ۲۱ تا ساعت ۴ صبح اعمال می شد که در ادامه این محدودیت به ساعت ۲۲ تا ساعت ۳ بامداد تغییر یافت.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.