رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت که سهراب مرادی و کیانوش رستمی اگر می‌خواهند در بازی‌های آسیایی شرکت کنند باید در اردوی تیم ملی حاضر شوند.

اولتیماتوم رئیس فدراسیون وزنه‌برداری به سهراب و کیانوش

به گزارش قدس آنلاین، علی مرادی در حاشیه مراسم رونمایی از تندیس مدال آوران بازی‌های آسیایی در مورد شرایط تیم ملی وزنه برداری بیان کرد: اردوهای تیم ملی در حال انجام است و سه هفته دیگر تیم به قهرمانی جهان اعزام می شود.

او در پاسخ به این پرسش که نفرات شاخصی در لیست نفرات شرکت کننده هستند اما ستاره های ایران در ترکیب حضور ندارد و فکر می کند تیم بتواند مدال های خوبی بگیرد، تاکید کرد: نسبت به تیم امید ما در قهرمانی بزرگسالان جهان خوشبین هستیم. البته مسابقات جهانی است و قهرمانان ارزنده ای حضور دارند.

مرادی در پاسخ به این پرسش که در نظر دارد برای بازی‌های آسیایی جلسه‌ای با سهراب مرادی و کیانوش رستمی برگزار کند تا مشکلاتشان برطرف شود تصریح کرد: در فدراسیون روی قهرمانان ملی باز است. با توجه به این رویکرد برای قهرمانی جهان این عزیزان را دعوت کردیم و خودشان نیامدند.  بعد از قهرمانی جهان در فدراسیون  باز هم باز است و اردوها چارچوبی است و باید حضور در اردو را رعایت کنند و حضور در اردوها الزامی است.  

او در پاسخ به این پرسش که یعنی سهراب مرادی و کیانوش رستمی برای حضور در بازی‌های آسیایی حتماً باید در اردوها حضور داشته باشند؟ گفت: بله دقیقا.

او درباره کاندیداتوری در انتخابات فدراسیون جهانی تصریح کرد: به نظرم مقداری فدراسیون جهانی در تصمیم گیری ها متزلزل است. احتمال می دهم انتخابات با تاخیر انجام شود چون کاندیداها معرفی نشدند و عدم معرفی کاندیداها شبهه انگیز است. باید یک ماه جلوتر اسامی معرفی شوند اما این کار صورت نگرفته است و به کشورها ایمیل زده شده است که  فعالیت خود را انجام دهند.

او در پاسخ به این پرسش که در انتخابات کمیته ملی المپیک کاندیدا می‌شود یا خیر؟ گفت: من نمی دانم انتخابات کمیته ملی المپیک چه زمانی است و راجع به مباحث آن صحبت کردن زود است.

مرادی در مورد اعتراض رضایی فدراسیون‌ها به آیین نامه و اساسنامه فدراسیون‌ها گفت: بحث تعلیق و موارد مشابه را باید کنار گذاشت و مشکلات را داخل کشور رفع کنیم. ابهاماتی و انتقاداتی برخی فدراسیون ها راجع به آیین نامه هیات های استانی و اساسنامه دارند نیاز به بحث و بررسی و جلسات هم اندیشی دارد و جلسات  هم برگزار شده و فکر می کنم جلسات هم اندیشی باعث شود ابهامات رفع شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.