رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تشکیلات انقلاب اسلامی بسیج است که توسط امام‌ المسلمین راهبری و هدف‌گذاری می‌شود.

تشکیلات انقلاب اسلامی بسیج است

به گزارش قدس انلاین، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی  در حاشیه رزمایش اقتدار بسیجیان  در مشهد  افزود: برنامه‌های بسیج متنوع است ولی در حال حاضر اولویت این مجموعه مقابله با کرونا و کمک به حل مسایل اصلی کشور است.

وی ادامه داد:رسالت بسیج در گام دوم انقلاب، تحقق بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق دولت اسلامی، جامعه پردازی و تمدن نوین اسلامی است و این تشکیلات مردم پایه باید در عرصه هایی نقش آفرینی کند که آن عرصه‌ها بستر تحقق گام دوم است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در حال حاضر نقش آفرینی بسیج در مسایل عمومی کشور که اولویت دارند بسیار حایز اهمیت است و در سطح کشور با هدایت فرماندهان سپاه‌های استانی و انگیزه‌های فراوان انقلابی این مسیر برنامه ریزی شده است.

سردار سلیمانی با بیان این که ایجاد مسکن برای نیازمندان حاشیه شهرها، محرومان و روستاییان از جمله اقدامات بسیج است افزود: در هفته بسیج ساخت ۴۰ هزار مسکن را آغاز کردیم همچنین در مسایل فرهنگی و ارزشی هم صاحب رسالت هستیم تا آثار مانای فرهنگی در زمینه فیلمهای سینمایی و بازیهای رایانه ای تولید کنیم و در بحث علم و فناوری هم پشتیبانی از تبدیل شدن ایده ها و خلاقیتها به محصولات نافع و در زنجیره تولید از دیگر برنامه‌هاست و در همه این اقدامات آنهایی که مبتنی بر بیانیه گام دوم است اولویت دارند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.