کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی از امروز بعد از ظهر شاهد فراگیری بارش‌های پراکنده و رگباری در مناطق استان تا فردا صبح خواهیم بود.

بارش‌های پراکنده و رگباری خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

به گزارش قدس آنلاین، زهرا آهنگرزاده افزود: از امروز بعدازظهر سامانه ناپایدار از نواحی جنوبی و مرکزی به استان خراسان رضوی وارد می‌شود که سبب افزایش ابرناکی و بارش‌های پراکنده‌ با احتمال رگبار و رعد و برق در استان به ویژه در نواحی جنوبی و نقاط مرکزی استان می‌شود.

وی ادامه داد: دیشب دمای هوا در استان کاهش یافته بود که روند افزایش دما تا اواسط هفته جاری ادامه دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان این که طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین چهار تا ۱۰ درجه سلسیوس در نوسان بود گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد به ۱۵ درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای آن به سه درجه سانتیگراد می‌رسد.

آهنگرزاده  افزود: فریمان با کمینه دمای هوای پنج درجه زیر صفر و سبزوار با بیشینه دمای هوای ۱۹ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان‌ سبزوار با سرعت ۴۷ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

وی ادامه داد: همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته، کاهش دید به علت پدیده مه در قوچان، گلمکان، مشهد و تربت جام ثبت شده است که در قوچان مه باعث کاهش میدان دید تا ۱۰۰ متر شده است که طی ساعات ظهر امروز از شدت غلظت مه کاسته و دید بهتر می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.