۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
کد خبر: 778663

کریم بنزما که در رئال مادرید آماری خیره کننده از خود به جا گذاشته در بازی فرداشب به یک رکورد فوق العاده دیگر دست خواهد یافت.

بنزما در آستانه ثبت یک رکورد فوق العاده

به گزارش قدس آنلاین، فرداشب در چارچوب رقابت‌های لالیگا، تیم رئال مادرید به مصاف سویا خواهد رفت. ۲ تیمی که در بالای جدول برای صدرنشینی می‌جنگند و جدال آنها بی‌شک دیدار هفته مسابقات اسپانیا خواهد بود.

در این مسابقه کریم بنزما پانصد و هفتاد و هفتمین بازی خود برای کهکشانی‌ها را به ثبت خواهد رساند و به هشتمین بازیکن تاریخ رئال مادرید از نظر تعداد بازی بدل خواهد شد. او در کنار «خوزه آنتونیو کاماچو» خواهد ایستاد. رائول با ۷۴۱ بازی در صدر قرار دارد و کاسیاس، سانچیس، راموس و سانتلانا در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

بنزما همچنین با ۲۹۴ گل در رده چهارم بیشترین گل زده برای این باشگاه ایستاده است.کریستیانو رونالدو با ۴۵۰ گل در صدر قرار دارد و رائول با ۳۲۳ گل و آلفردو دی استفانو با ۳۰۸ گل در رده‌های دوم و سوم جای گرفته‌اند.

مارکا همچنین عملکرد بنزما در لیگ قهرمانان اروپا را تحسین برانگیز دانست و نوشت که این بازیکن با ۷۶ گل حتی از رائول با ۷۱ گل بیشتر در اروپا گلزنی کرده است.مارکای اسپانیا به خاطر رسیدن به این رکورد به تمجید از «کریم بنزما» پرداخت و او را متوقف ناپذیر خواند. این رسانه ستاره مسلمان را یک گلزن ذاتی دانست و از ۲۰۲ گل او در لالیگا صحبت کرد.او پس از رونالدو با ۱۴۰ گل، مسی با ۱۲۳ گل و لواندوفسکی با ۸۲ گل در رده چهارم بیشترین گل زده در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا ایستاده است.

بنزما همچنین برای تیم ملی نیز درخشان ظاهر شده با اینکه ۶ سال از حضور در این تیم محروم بود. او با ۳۴ گل جزو بهترین گلزنان تیم ملی فرانسه لقب گرفته و در کنار ترزه‌گه در رده پنجم بیشترین گل زده برای خروس‌ها قرار دارد.

امید رئالی‌ها در بازی فرداشب مقابل سویا به ساق‌های بنزما گره خورده و کهکشانی‌ها امیدوارند با پیروزی در این دیدار حساس فاصله خوبی با رقیبان پیدا کنند.

در جدول لالیگا، رئال مادرید با ۱۳ بازی و ۳۰ امتیاز در صدر، رئال سوسیداد با ۱۴ بازی و ۲۹ امتیاز دوم، سویا با ۱۳ بازی و ۲۸ امتیاز سوم و اتلتیکومادرید با ۱۳ بازی و ۲۶ امتیاز در رده چهارم جای گرفته است. بارسلونا با ۲۰ امتیاز نیز در رده هفتم قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.