در آستانه سالروز شهادت شهید مدرس(ره) شب شعر «آقای شهید» در زیارتگاه این عالم مجاهد برگزار شد.

برپایی شب شعر «آقای شهید» در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره)

به گزارش قدس آنلاین به  مناسبت هشتاد و چهارمین سالگرد شهادت شهید مدرس(ره)، شب شعر «آقای شهید» با همکاری موسسه آفرینشهای هنری آستان قدس رضوی و با حضور شعرای برجسته و علاقه‌مندان به شعر در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) برپا شد.

در ابتدای این محفل ادبی محمد یعقوبی؛ مدیر زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان و گرامیداشت یاد و خاطره این اسوه دین و سیاست، افزود: این زیارتگاه به عنوان قطب فرهنگی در شهرستان و منطقه آمادگی همکاری با مرکز آفرینش های هنری آستان قدس و همچنین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و استان را دارد تا بصورت ماهانه و متوالی نسبت به برگزاری این محافل اقدام کند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل مبارز، رضا رحیمی عنبران، هادی محمدعلیپور، سید حجت نبوی ثالث، ابراهیم طاهریان و معصومه اسکندری، هاشم زاده و مزاری مقدم به قرائت اشعار خود با موضوع شهید مدرس(ره) پرداختند.

شب شعر «آقای شهید» یکی از برنامه‌های موسسه بقاع متبرکه و اماکن مذهبی آستان قدس رضوی در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهید مجاهد، شهید آیت الله مدرس(ره) است که همه ساله با حضور جمعی از علاقه‌مندان به شعر و ادب فارسی و شعرای برجسته در کاشمر برگزار می‌شود.
شایان ذکر است، در حاشیه این مراسم نمایشگاه کتابی با موضوعات شهید آیت الله مدرس (ره) برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.