مدافع چپ پیشین تیم فوتبال پرسپولیس بر این اعتقاد است که سرخپوشان شانس بالایی برای موفقیت در لیگ برتر و کسب ششمین قهرمانی پیاپی دارند.

محرمی: پرسپولیس تا قهرمانی هشتم هم پیش می‌رود

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی محرمی درباره شانس پرسپولیس برای رسیدن دوباره به عنوان قهرمانی لیگ برتر گفت: صددرصد به این مسئله امیدوارم. هنوز اتفاقی نیفتاده و بردی که در بازی با صنعت نفت اتفاق افتاد، نشان داد که تیم به روزهای اوجش برمی‌گردد.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص اینکه امیدواری‌اش برای قهرمانی دوباره سرخپوشان از کجا نشات می‌گیرد، تاکید کرد: اگر پرسپولیس باخت و تساوی داشته، سپاهان، گل گهر و استقلال هم امتیاز از دست داده‌اند و اینطور نیست که فاصله‌شان با پرسپولیس زیاد شده باشد. فاصله تیم‌ها با هم در جدول کم است. ضمن اینکه بازی‌های مستقیم هنوز مانده و تیم‌ها باز هم امتیاز از دست می‌دهند.

وی در مورد اینکه چقدر بازیکنان امروزی را نسبت به پرسپولیس متعصب می‌داند، گفت: اگر بازیکنان دوره ما متعصب بودند، انجام وظیفه می‌کردند. هیچ بازیکنی نمی‌تواند نسبت به تیمی که در آن بازی می‌کند، حسی نداشته باشد. بازی کردن در یک تیم، تعصب می‌آورد. این موضوع ارتباطی به امروز و دیروز هم ندارد.

محرمی در خصوص اینکه خیلی‌ها معتقدند امروز حرف اول را در فوتبال پول می‌زند، نه پیراهن، عنوان کرد: پول در چه چیزی حرف اول را نمی‌زند؟ الان در فوتبال همه جای دنیا مسئله همین است و فقط هم ایران نیست. با این مشکلات اقتصادی و گرانی بازیکن باید به فکر آینده و زندگی‌اش باشد.

مدافع چپ پیشین تیم ملی در پاسخ به این سؤال که آیا از رد کردن پیشنهادات مالی بالا به خاطر پرسپولیس، پشیمان نیست؟ گفت: نه، این همه مهر و محبت و دوست داشتن را از فوتبال دارم. روز گذشته سوار تاکسی شدم و ماسک زده بودم اما راننده من را شناخت و هر کاری کردم از من کرایه نگرفت. بحث کرایه تاکسی اصلا مطرح نیست، این محبت و احترامی که مردم به من دارند، برایم خیلی ارزش دارد.

وی در مورد اینکه وزیر ورزش گفته بود مشکلات فنی پرسپولیس ربطی به مدیریتش ندارد، اظهار داشت: هیئت مدیره صدری را انتخاب کرده و همین کار را سجادی می‌توانست زودتر انجام دهد و حکم مدیرعاملی را برای سرپرست باشگاه می‌زد. صدری قبلا هم در هیئت مدیره باشگاه بوده و به کارهای اقتصادی آشناست.

محرمی در مورد دربی شنبه آینده گفت: باید بازی به بازی پیش رفت. اول بازی با نفت مسجد سلیمان در پیش است، دربی را هم ان‌شاءالله می‌بریم.

وی با اشاره به اینکه شماره هشت پرسپولیس را می‌پوشید، گفت: قهرمانی ششم که هیچ، تا قهرمانی هشتم پیش می‌رویم.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.