معاون پارلمانی رئیس جمهور در جلسه شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی گفت: باید با یک اهتمام جدی جبران مافات نسبت به این امر مهم صورت بگیرد و با یک عزم، اراده و روحیه انقلابی موجود در خراسان رضوی امیدواریم این نقشه به نحو شایسته‌ای تحقق پیدا کند.

 استان خراسان رضوی باید یک الگو و نمونه برای کل کشور باشد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استاندار خراسان رضوی، در جلسه شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: سال ۹۲ نقشه مهندسی فرهنگی کشور تهیه و ابلاغ شد اما در این هشت سال اخیر به آن توجهی صورت نگرفت.

«سید محمد حسینی» افزود: باید با یک اهتمام جدی جبران مافات نسبت به این امر مهم صورت بگیرد و با یک عزم، اراده و روحیه انقلابی موجود در خراسان رضوی امیدواریم این نقشه به نحو شایسته‌ای تحقق پیدا کند. استان خراسان رضوی باید یک الگو و نمونه برای کل کشور باشد. در این راستا انوار تابناک بارگاه مطهر رضوی باید کل کشور را در بر بگیرد.

وی در ادامه گفت: معنویت اینجا و نوع تعامل با مردم بسیار تاثیر گذار است و لذا مسوولیت خطیری بر عهده اعضای شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی است.

امیدواریم خدمات استاندار خراسان رضوی با چاشنی فرهنگ همراه باشد

آیت‌ الله «سید احمد علم‌الهدی» نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی هم در این جلسه طی سخنان‌ کوتاهی اظهار کرد: امیدواریم خدمات استاندار خراسان رضوی با چاشنی فرهنگ همراه باشد و در این عرصه موفقیت‌هایی را کسب کنند.

استاندار خراسان رضوی نیز در این جلسه اظهار کرد: بدیهی است که هدف نهایی ما مبتنی بر اهداف عالیه نظام مقدس اسلامی، امر فرهنگ است که زمینه رشد و تکامل انسان‌ها را در حوزه‌های گوناگون رقم می‌زند.

«یعقوبعلی نظری» افزود: در همه فعالیت‌های خود باید نگاه اعتقادی و فرهنگی را مد نظر داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت جایگاه خانواده در فرهنگ خاطرنشان کرد: واحد اجتماعی ما خانواده است و خانواده می‌تواند مظهر خیلی از رفتارهای اجتماعی باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.