فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دفاع مقدس برای مردم ‌سرزمین ایلام میدان آزمایش بزرگی بود، گفت: آزمایشی که ایلامی‌های ‌سربلند از باعظمت و باشکوه از آن به درآمدند.

خادم و نوکر ملت ایران هستیم/ مردم ایلام از میدان آزمایش دفاع مقدس "سربلند، باعظمت و باشکوه"‌ بیرون آمدند

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در کنگره شهدای استان ایلام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای استان ایلام اظهار داشت: پاسداران خادم و نوکر ملت ایران هستند و پیشمرگ شما ملت خواهند بود.

وی با بیان اینکه امروز افتخار می‌کنم که در بین مردم شهیدپرور ایلام حضور یافتیم، افزود: ایلام سرزمین شهیدان است؛ افتخار می‌کنیم که امروز خدواند متعال اذن فرمود تا در محضر مردمان این سرزمین توفیق و شرف حضور پیدا کنم. مردم ایلام همانند ارتفاعات رفیع‌اش بلندمرتبه هستند. شایسته و تحسین ستایش هستند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه دفاع مقدس برای مردم این سرزمین میدان آزمایش بزرگی بود؛ تصریح کرد:  آزمایشی که ایلامی‌های ‌سربلند از باعظمت و باشکوه از آن به درآمدند؛ آنان همانند دشت‌ها و کوه‌هایشان سربلند هستند و زیباترین و جامع‌ترین تعابیر در مورد مردم این سرزمین را ‌رهبر معظم انقلاب فرمودند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ایلام ‌فقط سرزمین شهیدان این استان نیست، ادامه داد: کوه‌های ایلام مفتخرند که بر صورت و قامت شهیدان بوسه زده‌ند و شاهد نجواهای شبانه رزمندگان بوده‌اند.

وی با بیان اینکه مردم در ایلام در جنگ درخشیدند، گفت: مردم این استان به تاریخ این کشور عظمت بخشیدند؛ مردم این استان در تمام نقاط راه را بر دشمن بستند.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.