رییس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودرو در مشهد گفت: قیمتها در بازار خودرو این کلانشهر ثبات نداشته و در نوسان است و خرید و فروش چندانی در این بازار صورت نمی‌گیرد.

قیمت خودرو در بازار مشهد ثبات ندارد

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا حیدری افزود: طی چند روز اخیر به دلیل تغییر قیمت ارز، نرخ خودروهای خارجی و ایرانی ۲ درصد افزایش یافته است.

وی روند فعلی قیمت را در بازار خودرو مشهد رو به افزایش دانست و ادامه داد: این وضعیت به هیچ وجه برای بازار مناسب نیست و رکود را تشدید می کند از این رو باید از مسوولان پرسید دلیل افزایش قیمت خودرو چیست؟

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو در مشهد گفت: قیمت زیاد خودروها باعث شده برخی افراد به کرایه خودروهای مدل بالا روی آورند تا نیاز خود را به صورت مقطعی برطرف کنند و شواهد نشان می دهد در شرایط کنونی و با قیمتهای رو به افزایش، افرادی که بضاعت کافی برای خرید خودرو نو ندارند خودروهای نو را از شرکتهایی که ویژه این کار ایجاد شده است کرایه می کنند.

حیدری افزود: کرایه خودروها تا حدودی بیشتر از خرید خودروهای نو در بازار جریان دارد و اغلب خودروهایی با برندهای کیا، هیوندا و گاه بنز و بی.ام.و به کرایه گذاشته می شوند.

وی بهترین شرایط را برای بازار، ثبات قیمتها دانست و چاره‌اندیشی برای این موضوع را از سوی مسوولان ذیربط خواستار شد. 

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.