تیم فوتسال بنفیکا در دومین دیدار خود در مرحله «الیت» لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی رسید و گام بلندی برای صعود به مرحله نیمه نهایی برداشت.

پیروزی یاران طیبی در دومین دیدار/ گام بلند بنفیکا برای صعود

به گزارش قدس آنلاین،، در ادامه مرحله الیت مسابقات لیگ قهرمانان فوتسال اروپا شب گذشته چند دیدار برگزار شد. در یکی از این بازی ها، تیم بنفیکا پرتغال به مصاف اوراگان اوکراین رفت و با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید.

با این برد، بنفیکا ۶ امتیازی شد و در صدر جدول گروه D قرار گرفت.

حسین طیبی ملی پوش ایرانی تیم بنفیکا در این مسابقه هم در زمین حضور داشت اما موفق به گلزنی نشد.

طیبی البته در بازی نخست بنفیکا برابر هالاداس مجارستان درخشید و در مسابقه ای که با نتیجه ۸ بر ۳ به سود بنفیکا تمام شد، دو گل زیبا به ثمر رساند.

یکی از گل های طیبی از فاصله دور و با ضربه ای که از بالای سر دروازه بان هالاداس عبور کرد، به ثمر رسید. دیگر گل طیبی هم که بازتاب بسیار گسترده ای در رسانه های دنیا داشت، با حرکت تکنیکی در محوطه جریمه تیم حریف وارد دروازه شد.

بنفیکا در آخرین دیدار از این مرحله به مصاف لوانته اسپانیا می رود و در صورت پیروزی و حتی تساوی، به مرحله نیمه نهایی فوتسال لیگ قهرمانان اروپا راه می یابد.

مرحله الیت لیگ قهرمانان اروپا در چهار گروه چهار تیمی برگزار می شود و تیم های صدرنشین راهی مرحله نیمه نهایی می شوند؛ مرحله ای که در ماه اپریل ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.