تعیین تکلیف سایت اداری خلیل آباد در دستور کار قرار گرفت.

تعیین تکلیف سایت اداری  خلیل آباد در دستور کار قرار گرفت /دوبانده کردن محور خلیل آباد به بردسکن مطالبه عمومی مردم

به گزارش قدس آنلاین، با دعوت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی، با همراهی فرماندار  خلیل آباد و به اتفاق مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی تعیین تکلیف این پروژه ۱۰ساله  در دستور کار قرار گرفت.
دکتر ابراهیم قاسم پور فرماندار خلیل آباد در گفت وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه سایت اداری می تواند کارکردهای مختلفی را داشته باشد افزود: هدف شهرستان تکمیل این پروژه وخارج شدن از این وضعیت است که در حال حاضررها شده وهیچ کمکی  واعتباری را ندارد.
فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه اداراتی درشهرستان داریم که فاقد زمین وساختمان اداری هستند اظهار داشت: این مجموعه می تواند  بصورت مجتمع به چند دستگاه اداری واگذارویا در اختیار شهرداری یا بخش خصوصی و ... قرار گیرد تا ضمن  بهره برداری بهتر از تخریب آن جلوگیری بعمل آید.
قاسم پورازقول مساعد دکترفرزاد نجات نیا معاونت حقوقی، امور مجلس واستانهای وزارت راه وشهرسازی دراین راستا خبرداد وافزود: موضوع  سایت اداری با کمک نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی از طریق سازمان برنامه و بودجه کشور و سایر وزارت خانه های مربوطه جهت تعیین تکلیف پیگیری می گردد.
اختصاص اعتبار ملی برای اجرای طرح تفصیلی شهر خلیل آباد
فرماندار خلیل آبادهمچنین با اشاره به سفر معاون پارلمانی وزارت راه و شهرسازی به شهرستان که وی را دکتر اکبری معاون  راهداری سازمان راهداری و حمل نقل کشور، مدیران کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل نقل استان، معاون سازمان باز آفرینی کشورو همچنین  معاون واگذاری زمین و مسکن ایران همراهی می کردند، افزود:  در این سفر وی  بازدیدهایی به صورت میدانی از باند دوم خلیل آباد به بردسکن، شهرهای خلیل آباد و کندر، به اتفاق فرماندار شهرستان، روسای شهرها و شهرداران شهرستان انجام داد که منجر به مصوباتی گردید.
قاسم پور فرماندار خلیل آبادبه جلسه جمع بندی سفر در محل فرمانداری خلیل آباد اشاره نمود وضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید سیاست و دیانت آیت الله مدرس و تشکر از هماهنگی ها و پیگیری های این سفر توسط نماینده پرتلاش شهرستان در مجلس شورای اسلامی به نتایج ومصوبات این جلسه وبازدیدهای میدانی پرداخت واظهار داشت: در این جلسات وبازدید ها مشکلات و مطالبات مردم در بخش های تسریع اجرای باند دوم خلیل آباد به بردسکن، تعیین تکلیف سایت اداری، طرح اقدام ملی و جهش مسکن در شهرهای خلیل آباد و کندر، درخواست بودجه ستاد بازآفرینی و احیای بافت های فرسوده و اختصاص قیر و سالن چند منظوره در محله های هدف  برای هر دو شهر خلیل آباد و کندر،  مطرح وتصمیاتی گرفته شده است.
وی اراضی خارج از محدوده شمال شهرخلیل آباد برای فضای سبز، اختصاص اعتبار ملی برای اجرای طرح تفصیلی شهرخلیل، ایمن سازی سه راهی کندر را ازمهمترین مواردی  نام برد که  دراین سفرطرح و تصویب گردید.
قول مساعد معاون وزیر صمت جهت ارتقاء نمایندگی صمت  خلیل اباد به اداره
قاسم پور همچنین به سفر دکتر رسولیان مدیرعامل صنایع کوچک و شهرک های صنعتی وزارت صمت به همراه مدیرعامل شهرک های صنعتی استان به شهرستان  خلیل آباد اشاره کرد وگفت: موضوع شهرک صنعتی وارتقاء نمایندگی اداره صنعت معدن وتجارت به اداره از جمله مواردی بود که مورد توجه معاون وزیر قرار گرفت.
 فرماندار خلیل آباد افزود : نامه شهرک صنعتی خلیل اباد برای تصویب از اواخر سال گذشته با نامه وزیر کشور به هیات دولت جهت انتزاع ۴۱ هکتار از شهرک صنعتی موجود و تحویل به شهرستان خلیل آباد به لحاظ تقسیمات کشوری ارسال شده است که درخواست سرعت در انجام آن شد .
وی اظهار کرد: درحال حاضر تعداد زیادی از سرمایه گذاران شهرستان منتظر تصویب این موضوع جهت سرمایه گذاری می باشند که دکتر رسولیان قول مساعد داد پیگیری لازم صورت گیرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.