دومین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران بهمن ماه ۱۴۰۰ با ریاست علی رمضانی برگزار می‌شود.

نمایشگاه کتاب تهران بهمن به صورت مجازی برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، در حالی که گمانه‌زنی‌ها مبنی بر برگزاری مجازی یا حضوری نمایشگاه کتاب تهران در سال ۱۴۰۰ ادامه داشت، امروز شنبه ۱۳ آذرماه علی رمضانی از سوی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رییس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران منصوب شد.

بر این اساس طبق اعلام روابط عمومی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه کتاب تهران در بهمن ماه ۱۴۰۰ مطابق سال گذشته به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

این تصمیم در حالی گرفته شده است که سه شنبه ۹ آذرماه ۱۴۰۰ یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، علیرضا اسماعیلی مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حسین صفری معاون اقتصاد و فرهنگ خانه کتاب و ادبیات ایران از مجموعه شهر آفتاب بازدید کرده و با محمد رئوف قادری مدیرعامل شهر آفتاب، معاونان و مدیران آن مجموعه برای برگزاری احتمالی سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال ۱۴۰۱ در این مکان دیدار کردند.

اولین دوره برگزاری مجازی نمایشگاه کتاب تهران در سال گذشته با حواشی مختلفی ازجمله اختلال در سایت نمایشگاه و تاخیر در ارسال کتاب‌ها مواجه بود، حال باید دید که مدیران فرهنگی کشور باتوجه به تجربیات سال گذشته چه تدبیری برای برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه کتاب به صورت مجازی دارند

منبع: صبا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.