جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خلیل آباد در یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ۸۸۳کیلو و۷۷۰ گرم مواد مخدر را کشف وضبط کردند.

ناکامی قاچاقچیان در انتقال بیش از ۸۸۳ کیلو مواد مخدر در مسیر محور بجستان خلیل آباد

سردار ابراهیم قربان زاده  درسفر به خلیل آباد  در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین و در تشریح  این خبر گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مواد مخدر استان در راستای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر در ۲۴ ساعت گذشته در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه  خودرو حامل مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی خلیل آباد پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان وشهرستان خلیل آباد قرار گرفت.
 وی افزود: یگانهای عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری پلیس شهرستان خلیل آباد با اشراف اطلاعاتی خودرو سمند حامل مواد مخدر را به همراه یک دستگاه خودرو ساینا که راه پاک کن بود شناسایی وبه رانندگان ۲ خودرو دستور ایست دادند که رانندگان با مشاهده ماموران از صحنه متواری شدند.
 جانشین انتظامی استان با تقدیر از فرماندهی انتظامی شهرستان خلیل آباد افزود:  ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با سرعت عمل وقانون به کار گیری سلاح در نهایت هر دو خودرو سمند وساینا را متوقف ودربازرسی از خودرو سمند ۸۸۳کیلو ۷۷۰ گرم تریاک را کشف کردند.
 سردار قربان زاده فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی  با حضور در خلیل آباد  با اشاره  به دستگیری  ۲ متهم  در این عملیات  اظهار داشت:  امروز با اشراف اطلاعاتی  پلیس در تمام نقاط استان ، هیچ نقطه امنی برای اشزار قاچاقچیان سوداگران مرگ ومخلان نظم  وامنیت  جامعه  وجود ندارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.