معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص معرفی مدیرعامل پرسپولیس صحبت کرد.

واکنش معاون وزیر به معرفی مدیرعامل پرسپولیس و تبلیغات محیطی سرخابی‌ها

به گزارش قدس آنلاین، مهدی علی‌نژاد درباره تبلیغات محیطی استقلال، عنوان کرد: مطالباتی استقلال و پرسپولیس مطرح کردند اینکه تبلیغات محیطی را خودشان انجام دهند و خودشان سهم سازمان لیگ را بدهند، یعنی بر عکس گذشته. حرف جدیدی بود، نیاز به کار کارشناسی و ارزیابی داشت تا نقاط ضعف و قوت بررسی شود. جلساتی با مدیران ۲ باشگاه و سازمان لیگ داشتیم، توافقی که شد روز گذشته برای استقلال اتفاق افتاد اما برای پرسپولیس هنوز رسمی نشده است. استقلال کارگزاری که قرارداد داشت با سازمان لیگ بست و تضامینی که سازمان لیگ تاکید داشت تعبیه شد. امیدوارم این برنامه درآمد بیشتری برای فوتبال ایجاد کند.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش درباره معرفی مدیرعامل پرسپولیس و اعضای هیات مدیره، عنوان کرد: این تصمیمی است که در نهایت مجمع باید برای ترمیم هیات بگیرد بعد هیات مدیره نسبت به انتخاب مدیرعامل تصمیم بگیرد. موضوع در دست بررسی است.

علی‌نژاد درباره انتخاب ریاست فدراسیون‌ها و اینکه صلاحیت نامزدها آمده یا خیر، گفت: صلاحیت‌ها کامل نیامده اما برای اینکه شرایط تبلیغاتی یکسان باشد چیزی اعلام نکردیم و بعد اسامی را اعلام می‌کنیم.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر درخواست تعویق انتخابات کمیته از سوی برخی فدراسیون‌هایی که انتخابات‌شان برگزار نشده و نمی‌توانتد در انتخابات کمیته شرکت کنند، خاطرنشان کرد: باید درخواست به هیات اجرایی کمیته واصل شود و تصمیم‌گیری شود. اگر هیات اجرایی تصمیم بگیرد ما حمایت می‌کنیم. مخالفتی نداریم.

معاون وزیر ورزش در پاسخ به این‌ سوالی در مورد شرایط فدراسیون ژیمناستیک گفت: اتفاقاتی افتاد و بعصی افراد که برای ما ناآشنا نیستند موضوعاتی به مراجع بین‌المللی انتقال دادند و حساسیت کار بالا رفت. با هماهنگی با کمیته ملی المپیک و اعضای مجمع که رکن اساسی هستند، تصمیم گیری خواهیم کرد. همین طور از برخی اعضای مجمع نامه‌هایی برای مجمع فوق‌العاده دریافت کردیم.  منتطر هستیم با ارزیابی از درخواست‌ها اقدامات بعدی را انجام دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.