سرپرست مدیرکلی ورزش و جوانان خراسان رضوی خبر از پیدا شدن یک خریدار جدید برای باشگاه پدیده خراسان داد.

ادعای جنجالی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان در خصوص خریدار جدید پدیده

به گزارش قدس آنلاین موضوعات مدیریتی و مالکیتی نماینده فوتبال خراسان رضوی به یک چالش جدی تبدیل شده و انگار قرار هم نیست که این تیم که از ۸ بازی خود در لیگ بیست و یکم تنها ۲ امتیاز به دست آورده، به ساحل آرامش برسد و بتواند با آرامش بیشتری کار خود را دنبال نماید.

بعد از شایعه و گمانه‌زنی‌های فراوان درباره واگذاری تیم از سوی فرهاد حمیداوی، مالک پدیده در چند نوبت خبر از عدم تمایلش به واگذاری داد و مدعی شد که تا پایان فصل مالک این تیم خواهد ماند و در جایگاهی تک رقمی شهر خودرو لیگ بیست و یکم را به پایان می‌برد و در غیر این‌صورت، حمیداوی تیم را به استان رایگان هبه می‌کند.

اما حالا و در آستانه دیدار با نساجی، ادعای جدیدی درباره پدیده مطرح شده است؛ افشین داوری که در کسوت سرپرست مدیرکلی اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی مشغول به فعالیت است، خبر از پیدا شدن یک خریدار جدید برای باشگاه مشهدی داد اما اعلام کرد حمیداوی حاضر به واگذاری نیست.

داوری در این‌باره توضیح داد: شخصی برای خرید پدیده پیش‌قدم شده، او گفته است که تمامی بدهی‌های تیم را پرداخت می‌کند، قراردادهای این فصل را هم خواهد داد و حتی تا نیم‌فصل دو بازیکن خارجی هم به ترکیب تیم اضافه می‌کند اما حمیداوی حاضر به توافق نیست و رقمی را برای فروش تیم مطرح کرده است که معقول نیست. آن‌هم با این وصف که پدیده در شرایطی به پدیده واگذار شد که حمیداوی پولی بابت آن نداد و صرفا متعهد شد بدهی‌ها را پرداخت کند!

با این توضیحات سرپرست مدیرکلی اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی، به نظر باید منتظر مناقشات تازه‌ای از سوی مالکان باشگاه پدیده با مدیران ورزشی و فوتبالی استان خراسان بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.