استاد سطوح عالی حوزه گفت: خروجی آموزش و پرورش باید کارآمد باشد و با هماهنگی دولت نیروی کار کشور را تربیت کند نباید شهری و استانی کمبود نیرو در تخصص‌های مختلف داشته باشد.

آیت‌الله جوادی آملی: خروجی آموزش و پرورش باید نیروی کار کشور را تامین کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله عبدالله جوادی آملی امروز در دیدار یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش که در دفتر این شخصیت حوزوی انجام شد، اظهار کرد: دانش آموزان مانند یک ظرف خالی هستند که هر چه در آن ریخته شود به همان قالب شکل می‌گیرد.

وی اضافه کرد: باید محتوایی که در داخل ظرف ریخته می‌شود متناسب با ظرفیت و توانایی دانش‌آموزان و با بهره‌گیری از مباحث دینی باشد.

استاد سطوح خارج حوزه علمیه قم دانش آموزان را به عنوان معادن غنی طلای کشور دانست و گفت: آموزش و پرورش باید چگونگی استخراج این معادن را به دانش‌آموزان بیاموزد.

وی، حرفه آموزی را از ضرورت‌های نظام آموزشی کشور دانست و یادآور شد: باید دروس آموزش و پرورش طوری باشد که پس از فارغ التحصیلی دانش آموزان بتوانند خود را اداره کنند و در کار و شغلی متناسب با آموخته‌های خود به کار گرفته شوند.

جوادی آملی تصریح کرد: خروجی آموزش و پرورش باید کارآمد باشد و با هماهنگی دولت نیروی کار کشور را تربیت کند نباید شهری و استانی کمبود نیرو در تخصص‌های مختلف داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.