کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با تشریح جزییات طرح مدیریت هوشمند بیماری در بستر سامانه اعلام کرد: این طرح از روز یکشنبه آینده در سراسر کشور و در ۵ مرحله اجرایی خواهد شد.

طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا از یکشنبه‌ آینده اجرا می‌شود

به گزارش قدس انلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور،کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در اطلاعیه شماره ۲، جزئیات طرح «مدیریت هوشمند بیماری کرونا در بستر سامانه امید» را تشریح کرد.

بر اساس این اطلاعیه این طرح با هدف مدیریت، کنترل و نظارت هوشمند بیماری کرونا از طریق تبادل اطلاعات بر خط در بستر سامانه امید به منظور ایجاد تعادل در زندگی روزانه شهروندان و صیانت از سلامت آنان. انجام می‌شود.

 طرح واکسیناسیون و انجام تست غربالگری و پیوند آنها به زندگی روزانه شهروندان با استفاده از سامانه مدیریت هوشمند بیماری ارکان مدیریت هوشمند به شمار می‌روند.

براساس این اطلاعیه کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی بخش ­های حاکمیتی، دولتی، عمومی و خصوصی،  دستگاه‌­های اجرایی موضوع ماده ۲ قانون مدیریت بحران، واحدها و فعالیت‌های صنفی (تجاری، بازرگانی، خدماتی، تفریحی، رفاهی، تولیدی، صنعتی، کارگاهی، اقتصادی)،  حوزه ­های علمی - تحقیقاتی و آموزشی (دانشگاه­‌ها و حوزه ­های علمیه)، حوزه­ های فرهنگی واجتماعی(نمازهای جمعه و جماعت، مراسم ­های دینی و ملی و...)  و تردد و حمل نقل (درون شهری، برون شهری، خوروهای شخصی) حوزه­ های مشمول طرح می‌شوند.

این طرح در سراسر کشور و در ۵ مرحله اجرایی خواهد شد.

دستگاه­‌های اجرایی، حمل و نقل درون شهری، واحدها و فعالیت ‌های صنفی، حمل و نقل برون شهری و تردد خودروهای شهری، و علمی، تحقیقاتی و آموزشی، پنج مرحله اجرای طرح مدیریت هوشمند بیماری در بستر سامانه امید هستند

زمان آغاز فاز (مرحله) اول، روز یکشنبه ۲۱ آذرماه جاری، و حد فاصل زمان فازبندی برای اجرای هر یک از مراحل پنجگانه یک هفته است.

کمیته امنیتی،‌ اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از شهروندان خواسته است برای آشنایی و کسب اطلاع از ابعاد طرح، صرفاً اطلاعیه­ های منتشره کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا را از طریق رسانه ها و منابع معتبر دنبال کننند.

 بر اساس اعلام این کمیته در اطلاعیه‌های بعدی جزییات بیشتری تقدیم خواهد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.