سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: همزمان با آغاز بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی، متروی تهران میزبان اجرای بخش میدانی این جشنواره می‌باشد.

متروی تهران میزبان هنرمندان بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی

به گزارش قدس آنلاین،  سید محمد نقیب افزود: به منظور ترویج هنرهای نمایشی و همزمان با بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی در پهنه رودکی، ایستگاه‌های  متروی تئاترشهر و میدان جهاد صحنه اجرای نمایش‌های منتخب می‌باشد.
وی با اشاره به اینکه اجرای نمایش‌های این جشنواره در متروی تهران طبق جدول دبیرخانه جشنواره، از ۱۶ تا ۲۰ آذرماه  ۱۴۰۰ ارایه شده، گفت: علاقه مندان می توانند با حضور در  ایستگاه تئاترشهر از ساعت ۱۱ و ایستگاه میدان جهاد از ساعت ۱۶:۳۰ شاهد نمایش هنرمندان و گروه‌های مختلف نمایشی باشند.
نقیب گفت: در این جشنواره مسافران شهر زیرزمینی شاهد اجرای نمایش‌های سنتی همچون خیمه‌شب بازی، شبیه‌گردانی، نقالی، پرده‌خوانی و سیاه‌بازی می‌باشند.
بنا براعلام روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو، گفتنی است شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در تعاملی که با دبیرخانه بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی دارد علاوه بر اجرای بخش میدانی این جشنواره در ایستگاه‌های منتخب، در زمینه اطلاع‌رسانی جشنواره در فضاهای مترو نیز همکاری داشته باشد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.