مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: ۶۱۱ پرستاراستان از ۸۰۰ فرزند معنوی یتیم و محسنین کمیته امداد خراسان رضوی حمایت مالی و معنوی می‌کنند.

حمایت ۶۱۱پرستار از ۸۰۰فرزند یتیم و محسنین خراسان رضوی

به گزارش قدس انلاین و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان رضوی، حبیب الله آسوده با اعلام اینکه اکنون ۲۰۰ هزار خانوار از این نهاد خدمات دریافت می کنند، افزود: خدمات ارائه شده کادر درمان و پرستاران علاوه بر ارائه خدمت به بیماران نیازمند، شامل حمایت از فرزندان معنوی هم می شود.
وی با بیان اینکه، در سامانه سپنا(سامانه پزشکان نیکوکار) حدود ۳۰۰ نیکوکار از کادر درمان شامل پزشک، پرستار و مرکز درمانی با این نهاد همکاری دارند، اعلام کرد: اکنون ۶ هزار بیمار صعب العلاج از کمیته امداد استان خدمات‌ می‌گیرند که در حوزه درمان  همراهی پرستاران و پزشکان در بخش های مختلف نقش موثری ایفا کرده است.
آسوده ادامه داد:در قالب این طرح  مددجویان با ارائه معرفی نامه از این نهاد از خدمات ویزیت، رادیولوژی و آزمایشگاه به صورت رایگان و خدمات پاراکلینیکی، دندانپزشکی و فیزیوتراپی به صورت نیمه بها و در برخی مواقع رایگان بهره مند می شوند.
وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و بیان اینکه در شرایط کنونی نقش حساس پرستاران در جامعه بر کسی پوشیده نیست، گفت: اکنون ۶۱۱ پرستاراستان از  ۸۰۰ فرزند معنوی یتیم و محسنین کمیته امداد خراسان رضوی حمایت مالی و معنوی می‌کنند.
آسوده از یکپارچه شدن بیمه درمان تمامی مددجویان تحت حمایت و تغییر بیمه پایه مددجویان کمیته امداد به بیمه سلامت از سال ۹۸ خبر داد و بیان کرد: خدمات بیمه‌ای و درمان مانند گذشته انجام می‌شود و فقط بیمه پایه مددجویان تغییر کرده است.
وی با اشاره به اجرای طرح بیمه‌ای مبتنی بر ارجاع پزشک خانواده توسط این نهاد از سال ۷۸ گفت: در این طرح تمامی خدمات بهداشتی و درمانی توسط پزشک معتمد برای مددجویان انجام می‌شود و در صورت نیاز به ادامه روند درمانی به مراکز پزشکی و یا پزشکان متخصص معرفی می‌شوند تا علاوه بر جلوگیری از هزینه های اضافی از اتلاف وقت مددجویان در مراکز درمانی مختلف جلوگیری شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.