مدیر بیمارستان شهید کامیاب مشهد گفت: بخش جدید ICU بیمارستان شهید کامیاب مشهد با ظرفیت ۱۰ تخت بستری برای بیماران ترومایی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش قدس آنلاین، بخش ICU شماره ۵ بیمارستان شهید کامیاب مشهد با ظرفیت ۱۰ تخت در راستای توسعه خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی به بهره‌برداری رسید.

مسعود خانی در حاشیه بهره‌برداری از این پروژه اظهار کرد: بخش ICU شماره ۵ بیمارستان شهید کامیاب مشهد با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد ساخته شده و در زمینه تأمین تجهیزات پزشکی مورد نیاز این بخش تازه تأسیس نیز مبلغ ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده که توسط خیران سلامت تأمین شده است.

وی با بیان این‌که بخش ICU شماره ۵ این مرکز درمانی ویژه بیماران ترومایی است، خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته بیماران ترومایی در بدو ورود به مرکز درمانی شهید کامیاب مشهد و یا پس از انجام عمل جراحی در اتاق عمل این بیمارستان، در بخش ICU شماره ۵ بیمارستان شهید کامیاب مشهد تحت مراقبت ویژه قرار می‌گیرند.

مدیر بیمارستان شهید کامیاب مشهد اضافه کرد: در حال حاضر ۵ بخش ICU با تجهیزات کامل پزشکی و با ظرفیت ۷۰ تخت در بیمارستان شهید کامیاب مشهد فعالیت می‌کند و با اضافه شدن بخش ICU جدید این مرکز درمانی، نیازها در خصوص بخش‌ها و تخت‌های مراقبت ویژه تأمین شده است.

وی تأکید کرد: برنامه بعدی بیمارستان شهید کامیاب مشهد راه‌اندازی آزمایشگاه و پانسیون پزشکان این مرکز درمانی بوده که برای ساخت این پروژه‌ها، ۷۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که بودجه آن با حمایت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و خیران نیک‌اندیش حوزه سلامت تأمین می‌شود.

خانی گفت: ین بخش با زیر بنای ۶۵۰ متر مربع و هزینه‌ای بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال در طبقه دوم ساختمان اورژانس بیمارستان شهید کامیاب به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.