۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
کد خبر: 780259

خودروی شخصی روبرت لواندوفسکی برای فروش با قیمت ۷ و نیم میلیارد تومان به حراج گذاشته شده است.

قیمت خودرویی که لواندوفسکی حراج کرده است

به گزارش قدس آنلاین، این می تواند یک هدیه غیر معمول کریسمس برای یک هوادار فوتبال باشد. البته اگر بابانوئل توانایی مالی داشته باشد. ماشین روبرت لواندوفسکی به حراج رفت. این خودرو خیلی کم استفاده شده و در نوع خود بی نظیر است، زیرا به شکل اختصاصی برای این فوتبالیست ساخته شده است. اما قیمت آن ممکن است مشکل ساز باشد. فراری سفید ۴۸۸ اسپایدر می تواند برای خریدار جدید تا یک میلیون زلوتی (واحد پول لهستان معادل ۷ و نیم میلیارد تومان) هزینه داشته باشد.

این خودرو در سال ۲۰۱۸ تولید شد، اما تا به امروز مسافت پیموده شده آن تنها ۶۰۵۰ کیلومتر است. تمام معاینه فنی لازم و گارانتی تا سپتامبر ۲۰۲۲ وجود دارد و می توانید آن را از وب سایت eBay آلمان بخرید. زمان کمی تا پایان حراج باقی مانده است.

در محتوای این اطلاعیه آمده بود که این فراری ۴۸۸ اسپایدر با سفارشی ویژه توسط روبرت لواندوفسکی پیکربندی و تولید شده است. این خودرو با نوارهای مشکی ویژه در امتداد بدنه ماشین ساخته شده. این خودرو همان ماشینی است که ستاره بایرن با آن سفر کرده است. نام بازیکن همچنان در اسناد خودرو نیز وجود دارد.

فراری تنها ۶۰۵۰ کیلومتر مسافت پیموده شده دارد. با این حال، دارای سابقه خدمات کامل است و آخرین بازرسی در نقطه مجاز سازنده در ۵۷۵۰ کیلومتر انجام شده است. علاوه بر این، خودرو دارای گارانتی کارخانه ای معتبر تا سپتامبر ۲۰۲۲ و بسته خدمات هفت ساله است.

فروشنده اطمینان می دهد که خودروی لوکس در شرایط عالی قرار دارد و "فقط در شرایط آب و هوایی خوب" از آن استفاده شده است. بیشتر اوقات، ماشین در گاراژ نمایشگاه فراری ایستاده بود، جایی که وضعیت آن مرتباً بررسی می شد.

کارشناسان تخمین می زنند که خودروی لواندوفسکی ممکن است به قیمت یک میلیون زلوتی یا ۲۱۷ هزار یورو (۷ و نیم میلیارد تومان) به فروش برسد. در حال حاضر حراج به سطح ۱۶۰ هزار یورو رسیده است. قیمت خودرو لحظه به لحظه در حال افزایش است و هنوز به حداقل رقم مورد انتظار نرسیده است. حراج ۴ روز دیگر به پایان می رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.