۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳
کد خبر: 780439

فوتبال انگلیس از بهترین مربی و بازیکن ماه نوامبر پرده برداشت تا لیورپول و منچسترسیتی آماری جالب به ثبت رسانند.

بهترین مربی و بازیکن ماه انگلیس اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین، اتحادیه فوتبال انگلیس از بهترین مربی و بازیکن ماه نوامبر پرده برداشت. پپ گواردیولا که در این ماه توانست هر ۳ بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد و بتواند در ادامه راه جای چلسی را در صدر جدول تصاحب کند.

سرمربی منچسترسیتی این جایزه را با پیشی از استیون جرارد (سرمربی استون ویلا) و یورگن کلوپ (سرمربی لیورپول) بدست آورد. 

این دهمین جایزه پپ گواردیولا در تاریخ لیگ برتر انگلیس است تا او در کنار دیوید مویس قرار گیرد. الکس فرگوسن با ۲۷ بار جایزه بهترین مربی ماه و آرسن ونگر با ۱۵ عنوان در رده‌های اول و دوم قرار گرفته‌اند.

در ماه آگست نونو اسپریتو سانتو (تاتنهام) ، در ماه سپتامبر میکل آرتتا (ارسنال)‌ و در ماه اکتبر توماس توخل (چلسی) این جایزه را از آن خود کردند.

ترنت الکساندر آرنولد، بازیکن انگلیسی لیورپول نیز توانست به بهترین بازیکن ماه لیگ برتر انگلیس نام گیرد. او در این ماه در ۳ بازی آمار خیره کننده یک گل و ۴ پاس گل را به عنوان «وینگ‌بک راست» به ثبت رساند و توانست به یکی از مهره‌های اصلی کلوپ در موفقیت تیم نام گیرد. 

ماه پیش نیز بازیکن لیورپول یعنی محمد صلاح موفق شده بود به بهترین بازیکن ماه نام گیرد تا یک افتخار دیگر برای قرمزهای مرسی ساید ثبت شود. آرنولد این جایزه را پیشی از ژائو کانسلو، امانوئل دنیس، دیوگو ژوتا،  جان مک‌گین و برناردو سیلوا بدست آورد. 

در ماه آگست میکل آنتونیو (وستهام) و در ماه سپتامبر کریستیانو رونالدو (منچستریونایتد) این جایزه را کسب کردند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.