مارکو رویس امیدوار است دورتموند در ۳ بازی آینده بتواند به بایرن مونیخ در صدر جدول بوندسلیگا فشار بیاورد.

رویس: به بایرن در صدر جدول فشار خواهیم آورد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از بیلد، کاپیتان مارکو رویس پیش از داربی شنبه با بوخوم گفت: ما می خواهیم به بایرن فشار بیاوریم، بنابراین سه بازی آینده واقعا مهم است. باخت خانگی ۳-۲ هفته گذشته مقابل بایرن، اختلاف دورتموند رده دومی را با صدر جدول به ۴ امتیاز رساند.

هالند در سه بازی خود پس از مصدومیت لگن، ۴ گل به ثمر رسانده است، از جمله دو گل به عنوان بازیکن تعویضی در بازی سه‌شنبه  مقابل بشیکتاش که بزرگترین پیروزی خانگی دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا در این فصل بود. 

دورتموند با هالند یک تیم کاملاً متفاوت به نظر می‌رسد و رویس خواهان پیروزی بر بوخوم، گروتر فورث و هرتابرلین در ۹ روز آینده است. هر سه در نیمه انتهایی جدول قرار دارند. رویس گفت: در حالت ایده‌آل، باید ۹ امتیاز از ۳ دیدار بگیریم.

او اعتراف کرد که ناکامی دورتموند در رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هنوز دردناک است اما هدف اکنون قهرمانی در لیگ اروپاست. قرعه‌کشی مرحله حذفی روز دوشنبه برگزار می‌شود.

با این حال، دورتموند می‌تواند انتظار یک رویارویی سخت مقابل رقیب محلی بوخوم را داشته باشد که سه بازی از چهار بازی اخیر خود در لیگ را با پیروزی پشت سر گذاشته تا به میانه جدول صعود کنند.

بایرن روز شنبه یک بازی دشوار در خانه ماینتس دارد. بایرن امسال دیگر نمی تواند از جاشوا کیمیچ استفاده کند. به گفته باشگاه، این هافبک پس از ابتلا به کرونا نمی‌تواند به طور کامل تمرین کند. اگرچه کیمیچ پس از ابتلا به کرونا اجازه خروج از قرنطینه را دارد اما امسال دیگر بازی نخواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.