استقلال پس از پنج تساوی متوالی سرانجام مقابل پیکان به پیروزی پرگلی دست پیدا کرد تا شاگردان فرهاد مجیدی در آستانه دیدار سرنوشت ساز برابر سپاهان به نوعی از بحران خارج شوند.

ارسلان دوباره نیمکت‌نشین می‌شود؟

در این بازی دو مدافع پیش تاخته آبی‌ها و مهاجم نیمکت‌نشین برای استقلال گلزنی کردند تا همچنان طلسم گل نزدن مهاجمان خارجی باقی بماند، البته رودی ژستد در این بازی به نسبت بازی های قبل استقلال عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشت، اما همچنان منتقدان بر این باورند که مهاجم خوب مهاجمی است که بتواند از لحظه لحظه بازی برای خلق موقعیت استفاده کند تا به تیمش کمک کند.

حالا ارسلان مطهری به مرد دو گله خط حمله استقلال تبدیل شده و این اتفاق نشان می‌دهد او پتانسیل لازم برای تأثیرگذاری در جریان بازی را دارد و قطعاً گزینه مناسبی برای نیمکت‌نشینی نیست اما باید دید آیا سرمربی استقلال نیز همانند منتقدان به این مطلب باور دارد یا همچنان شاهد تداوم نیمکت نشینی مطهری خواهیم بود.

دیدار بعدی استقلال در رقابت‌های لیگ برتر یک بازی سرنوشت‌ساز برای کادر فنی به ویژه فرهاد مجیدی به شمار می‌رود، بر همین اساس انتظار می‌رود مجیدی که حالا دوباره در جمع مدعیان بالای جدول قرار گرفته از تمام توانمندی خود برای شکست سپاهان استفاده کند تا بعدها حسرت این اتفاق را نخورد.

از طرفی سپاهان بدون شک قدرت بسیار بیشتری نسبت به پیکان دارد و بازیکنان این تیم به واسطه تجربه بالای خود در لیگ برتر حریف سرسخت‌تری نسبت به پیکان هستند؛ درنتیجه باید دید آیا مجیدی این فرصت را به مهاجم گلزن خود خواهد داد تا در برابر سپاهان در ترکیب ثابت تیمش قرار گیرد یا خیر؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.