نماینده مردم کرج، فردیس اشتهارد با اشاره به جزییاتی از دیدار نمایندگان با رئیس جمهور، گفت: رئیس جمهور برای تکمیل بیمارستان فردیس دستوراتی را صادر کردند.

 به ازای هر ۱۵۴۰ نفر یک تخت بیمارستانی در استان البرز وجود دارد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا عباسی در مورد مسائل مطرح شده در دیدار نمایندگان و استاندار البرز با رئیس جمهور اظهار داشت : در این دیدار مطالبات و مشکلات استان البرز خدمت رئیس جمهور مطرح شد.

وی افزود: مشکل آب، کمبود سرانه آموزشی و بهداشتی  و درمانی، تکمیل طرح‌های بالای ۸۰ درصد از مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

نماینده مردم کرج با بیان اینکه در این میان جزییاتی از موارد و مشکلات استان البرز از جمله کمبود معلم و فضای آموزشی هم مطرح شد، ادامه داد: کمبود تخت بیمارستانی، نیمه کاره ماندن بیمارستان‌های فردیس و کمالشهر هم در این جلسه مطرح شد.

عباسی با بیان اینکه متاسفانه در استان البرز به ازای هر ۱۵۴۰ نفر یک تخت بیمارستانی وجود دارد، ادامه داد: طبق دستوری که آقای رئیسی به معاون اجرایی خود در جلسه دادند، تکمیل بیمارستان فردیس با ۸۰ درصد پیشرفت در دستور کار قرار می گیرد و مردم می توانند از این امکانات استفاده کنند.

عباسی با اشاره به اینکه موضوع کمبودهای نیروی انسانی در بخش آموزش و پرورش یکی دیگر از موارد مطرح شده در این دیدار بود، ادامه داد: ۱۴۰۰ مدرسه در استان البرز نیاز به تعمیر و ۱۲۰۰ مدرسه نیاز به تخریب و نوسازی دارند که این مورد هم در این جلسه مطرح شد.

وی افزود: بازنشستگی ۲۶۰۰ معلم و نیاز به معلم در مدارس استان و کمبود ۳۵۰۰ معلم در آموزش و پرورش یکی دیگر از موارد مطرح شده بود.

عضو  کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اختصاص یارانه سوخت به هواپیمای کارگو برای صادرات محصولات کشاورزی از منطقه ویژه پیام یکی دیگر از این موراد مطرح شده بود، گفت:  بحث حاشیه نشینی و وجود زندان‌ها در البرز  از جمله دیگر  مواردی بود که در این جلسه مطرح و  مطالبه شد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.