رئیس تیم پیوند قلب دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هشتاد و پنجمین عمل پیوند قلب در دانشگاه علوم پزشکی مشهد با موفقیت انجام شد.

پیوند موفق قلب در دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد

به گزارش قدس آنلاین، محمد عباسی اظهار کرد: به همت تیم پیوند قلب و ریه دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با همکاری بیمارستان منتصریه، هشتاد و پنجمین عمل پیوند قلب بر روی بیمار مبتلا به نارسایی قلبی که آقایی ۵۵ ساله و اهل گرگان بود، با موفقیت در مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی امام رضا (ع) انجام شد

وی ادامه داد: قلب اهدایی از جوانی ۲۲ ساله که دچار مرگ مغزی شده بود در مرکز دیالیز و پیوند اعضا منتصریه دریافت و در بخش جراحی قلب باز بیمارستان امام رضا (ع) به این بیمار پیوند شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اضافه کرد: حال عمومی این بیمار در حال حاضر خوب است و در بخش مراقبت‌های ویژه دوران نقاهت را طی می‌کند.

وی گفت: خوشبختانه تیم پیوند قلب دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مشارکت همکاران جوان دانشمند، متعهد، علاقمند و دلسوز بیمار تشکیل شده که هر چه از شروع فعالیت تیم می‌گذرد، هماهنگی آنان بارزتر و نتایج آن نیز بسیار مطلوب‌تر شده است.

رئیس تیم پیوند قلب دانشگاه علوم پزشکی مشهد ابراز امیدواری کرد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و ریشه‌کنی ویروس کرونا، در آینده بتوانیم خدمت‌گزار بیماران واجد شرایط پیوند قلب و ریه دانشگاه علوم پزشکی مشهد باشیم.

انتهای پیام

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.