۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
کد خبر: 780739

به نظر می‌رسد ماجرای ستاره تیم ملی و سرمربی آن پایان یافته و باید در انتظار دعوت دوباره طارمی به اردوی تیم ملی در ادامه مسیر بود.

طارمی به آغوش تیم ملی برگشت

به گزارش قدس آنلاین، مهدی طارمی که بعد از موضع‌گیری درباره سرمربی تیم ملی و یک توئیت از سوی دراگان اسکوچیچ به اردوی تیم ملی برای دو دیدار مقابل لبنان و سوریه دعوت نشده بود، اکنون به این اختلاف پایان داد.

ماجرا از جایی آغاز شده بود که دراگان اسکوچیچ در مصاحبه با یکی از نشریات کرواسی به بحث تاکتیک‌پذیری بازیکنان ایرانی اشاره کرده بود و در ادامه این ماجرا با واکنش ستاره ایرانی تیم پورتو همراه شد. انتشار یک توئیت از سوی مهدی طارمی و واکنش نسبت به این موضوع باعث شد تا دراگان اسکوچیچ در راستای دیسیلین خود در قبال این موضع‌گیری، از مهدی طارمی برای اردوی تیم ملی دعوت به عمل نیاورد و او یکی از غایبان سرشناس ایران برابر لبنان و سوریه لقب گرفت.

هرچند تیم ملی با دستیابی به برد مقابل هر دو حریف خود در غیاب مهدی طارمی اکنون از بالاترین شانس برای حضور در جام جهانی برخوردار است، اما بازگشت دوباره مهدی طارمی به اردوی تیم ملی می‌تواند یک اتفاق مهم در مسیر دستیابی به این جواز تلقی شود. اتفاقی که بعد از این اردو بارها به آن اشاره شده بود و گفته می‌شد خط خوردن طارمی تنها به این اردو مربوط بوده و در ادامه شرایط همکاری طرفین بار دیگر شکل خواهد گرفت.

اکنون اما مهدی طارمی در گفتگویی تلفنی با سرمربی تیم ملی به حواشی‌ها و اختلاف‌ها پایان داده است. در این گفتگو طرفین ماجرا را در نهایت پایان دادند و با این شرایط به نظر می‌رسد باید در انتظار بازگشت ستاره ایرانی تیم پورتو به اردوی تیم ملی بود.

نکته جالب توجه در پایان این گفتگو این بود که مهدی طارمی در صفحه شخصی خود دراگان اسکوچیچ را فالو کرد. مهدی طارمی که پیش از این دراگان اسکوچیچ را در بین دنبال شوندگان خود نداشت، در پایان این گفتگوی تلفنی و پایان دادن ماجرای اختلاف بین خود و سرمربی تیم ملی، او را فالو کرد تا این ماجرا به این شکل تمام شود. دراگان اسکوچیچ البته مهاجم ایرانی پورتو را پیش از این فالو کرده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.