۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
کد خبر: 780935

عجیب‌ترین اتفاق ممکن در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان رخ داد. درحالیکه بسیاری در رؤیای تقابل مسی و رونالدو بودند، به یکباره اعلام شد اشتباهی در قرعه‌کشی رخ داده و مراسم از ابتدا برگزار می‌شود.

اتحاد مسی و راموس برای حذف رئال

هنگام مشخص شدن حریف ویارئال، آندره آرشاوین به اشتباه گوی منچستریونایتد را هم در گوی‌ها گذاشته بود، اما به دلیل رویارویی این دو تیم در مرحله گروهی چنین قرعه‌ای ممکن نبود. اما آرشاوین یادش رفت گوی یونایتد را به سبد بازگرداند. هنگام مشخص شدن حریف اتلتیکو مادرید، گوی یونایتد در گلدان نبود تا احتمال برخورد اتلتیکو و یونایتد به صفر برسد و در نهایت روخی بلانکوس حریف بایرن مونیخ در مرحله بعد شود. به همین علت قرعه‌کشی باطل اعلام شد.

دو ساعت بعد و با اعتراف یوفا به اشتباه رخ داده، قرعه کشی دوباره لیگ قهرمانان به انجام رسید و مشخص شد منچستریونایتد باید به مصاف اتلتیکو مادرید برود. در قرعه کشی اولیه منچستر به پی اس جی برخورد کرده بود و البته حالا هم نمی توان گفت که اتلتیکو حریفی ساده برای شیاطین سرخ محسوب می‌شود.

رئال مادرید که ابتدا با قرعه نسبتاً آسان بنفیکا مواجه شده بود، حالا باید در مرحله یک هشتم به مصاف پاری سن ژرمن پرستاره رفته و همین ابتدای کار با یکی از مدعیان اصلی فتح لیگ قهرمانان مبارزه کند.اما تقابل‌های بزرگی در این دیدار صورت می‌پذیرد که بی‌شک برای هواداران فوتبال بسیار جذاب خواهد بود. لیونل مسی تنها چند ماه پس از جدایی غیرمنتظره از بارسلونا، دوباره با رقیب همیشگی خود مصاف کرده و مقابل رئال مادرید به میدان می‌رود. این ستاره آرژانتینی بهترین گلزن تاریخ ال کلاسیکو نیز محسوب می‌شود . اما یک رویارویی عجیب دیگر؛ شاید تلخ‌ترین اتفاق برای هواداران رئال مادرید تماشای سرخیو راموس در لباس تیم رقیب باشد. البته به شرطی که راموس مصدوم نبوده و شرایط بازی کردن برابر رئال مادرید را داشته باشد.اما دیگر اتفاق هیجان انگیز این دیدار؛ کیلیان امباپه در ماه‌های اخیر به وضوح اعلام کرده در تابستان قصد داشته راهی رئال مادرید شود و به مدیران پاری سن ژرمن درخواست جدایی داده است، اما در نهایت امباپه که هنوز هم قرارداد خود را تمدید نکرده باید در ماه‌های پایانی فصل با تیمی روبه‌رو شود که احتمال دارد فصل آینده آنجا بازی کند. در این بین باید به بازگشت کیلور ناواس، اشرف حکیمی و آنخل دی ماریا به برنابئو نیز اشاره کرد.

برنامه رقابت‌ها به شرح زیر است:

بنفیکا – آژاکس/ پاری سن ژرمن - رئال مادرید/ اتلتیکومادرید – منچستریونایتد/ ویارئال – یوونتوس/ اینتر - لیورپول/ اسپورتینگ لیسبون - منچستر سیتی/ چلسی – لیل/ سالزبورگ - بایرن

دور رفت این مرحله از مسابقات در دو هفته و در روزهای ۲۷ و ۲۸ بهمن و ۴ و ۵ اسفند و دور برگشت نیز در روزهای ۱۸، ۱۹، ۲۵ و ۲۶ اسفند برگزار می‌شود.فینال این دوره از رقابت‌ها در سن پترزبورگ روسیه برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.