مدیران شهرخودرو بدون اطلاع از قوانین جاری در مسابقات لیگ برتر برای آرام کردن فضا همچنان اصرار بر استخدام سرمربی خارجی برای هدایت این تیم دارند.

رکورد جهانی شکایت مربیان از شهرخودرو!

اما با استناد به آیین‌نامه جذب بازیکن و مربی خارجی بسیار بعید به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مجوز انجام چنین کاری را به شهرخودرویی‌ها بدهد.اما چرا چنین ایده‌ای به ذهن مدیران این باشگاه رسید؟ آن‌ها با علم بر اینکه استفان کوزین به دلیل عدم پرداخت مطالباتش قصد دارد دوباره با فیفا نامه نگاری کند و اگر این اتفاق رخ دهد کسر ۶ امتیاز این باشگاه بحران زده را به شدت تهدید می‌کند، به جای تدبیر برای پرداخت مطالبات این مربی ایتالیایی قصد دارند به وی پیشنهاد مربیگری دوباره این تیم را بدهند تا شاید فعلاً خطر کسر امتیاز از بین برود.

اما شاید جالب باشد بدانید این باشگاه بحران زده لیگ برتری، تا به امروز با وجود اینکه همیشه صدای بی‌پولی‌اش در فضای فوتبال شنیده می‌شده، رکورددار ثبت قرارداد با مربیان فوتبال ایران است. آن‌ها به جز امضای قرارداد رسمی با رضا مهاجری و اکبر میثاقیان با هفت مربی دیگر نیز قرارداد امضا کرده‌اند که تک تک این قراردادها بار مالی به همراه دارد و مربیان مذکور حالا که دیگر بر سر کار نیستند، می‌توانند با شکایت از این باشگاه از طریق کمیته انضباطی و تعیین وضعیت خواستار دریافت مطالبات خود شوند. به این تعداد باید سید مهدی رحمتی و دستیاران او در فصل گذشته را نیز اضافه کنید که تعداد مربیان طرف قرارداد آن‌ها از انگشتان دو دست هم تجاوز می‌کند.

شکایت پشت شکایت

حالا دقت کنید در کنار این حجم از بار مالی به وجود آمده آن‌ها قصد دارند پس از برکناری میثاقیان به کوزین پیشنهاد بدهند تا وی هدایت این تیم را برعهده گیرد که این اقدام مستلزم ارائه یک پیشنهاد مالی بالاتر و البته دلاری به این مربی است تا وی وسوسه شود که هدایت این باشگاه را در دست گیرد.

از طرفی همزمان با این فعل و انفعالات شنیده می‌شود اکبر میثاقیان پس از اینکه متوجه شد مدیران این باشگاه دیگر تمایلی به همکاری با وی ندارند، آن‌ها را تهدید کرده به کمیته تعیین وضعیت شکایت می‌کند تا حق و حقوق خود را از مسئولان این باشگاه بگیرد، دقیقاً همان گزینه‌ای که قبل از این رحمتی و مهاجری به سراغش رفته بودند تا به واسطه حکم قانونی مطالبات خود را از شهرخودرو مطالبه کنند.

بازی‌های نفس‌گیر

با مرور بازی‌های این تیم تا تعطیلات نیم فصل می‌توان با قاطعیت گفت به احتمال بسیار زیاد تکلیف این تیم برای ماندن یا نماندن در لیگ برتر در هفت بازی دشوار آتی روشن خواهد شد.

آن‌ها در بازی هفته دهم باید در آبادان به مصاف نفت بروند . پس از آن استقلال، پیکان، سپاهان، پرسپولیس، فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک حریفان این تیم خواهند بود که می‌توانند دیدارهای سخت و نفس‌گیری برای این تیم به حساب آیند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.