سایت‌های خبری روسی از تلاش مسوولان باشگاه زنیت برای تمدید قرارداد با مهاجم ایرانی این تیم خبر دادند

تلاش مسوولان زنیت برای تمدید قرارداد آزمون

به گزارش قدس آنلاین، سردار آزمون مهاجم ملی‌پوش فوتبال ایران که از سال ۲۰۱۸ برای تیم فوتبال زنیت بازی می‌کند، توانسته سه عنوان قهرمانی لیگ فوتبال این کشور را با زنیت جشن بگیرد. همچنین سردار یک بار جایزه آقای گلی لیگ روسیه را از آن خود کرده است.

درخشش آزمون در زنیت موجب شده تا هر ساله و در فصل نقل انتقالات اخبار زیادی پیرامون او در رسانه‌های داخلی و خارجی منتشر شود؛ البته استمرار حضور آزمون در زنیت موجب شده تا این اخبار در کوتاه مدت به فراموشی سپرده شود. 

در چند روز گذشته برخی از رسانه‌های خارجی از توافق باشگاه‌های فوتبال زنیت روسیه و لیون فرانسه برای انتقالسردار آزمون به لیگ فرانسه خبر دادند و برخی نیز این انتقال را قطعی دانستند. 

بنا به گفته مسوولان تیم فوتبال زنیت، آزمون تا تابستان ۲۰۲۲ با این تیم قرارداد دارد و در پایان این فصل فوتبال روسیه بازیکن آزاد محسوب می‌شود. 

تارنمای ورزشی «ESPN» خبر داد: باشگاه فوتبال زنیت آخرین تلاش خود را برای حفظ سردار آزمون و از دست ندادن این بازیکن با قیمت ارزان یا رایگان را انجام داد. زنیتی‌ها برای بهره‌مندی از سود انتقال آزمون به دنبال تمدید قرارداد مهاجم ایرانی خود هستند. در تابستان گذشته سردار آزمون پیشنهاد تمدید قراداد زنیتی‌ها را رد کرده بود.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.