مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: طبق مصوبه سالجاری هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، به منظور جلوگیری از دلالی زمین هر گونه نقل و انتقال آن بدون اخذ پایان کار ساختمانی در شهرکها و نواحی صنعتی استان ممنوع است.

ممنوعیت نقل و انتقال زمین بدون اخذ پایان کار ساختمانی در شهرک های صنعتی خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی، علی بهرامی زاده در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی مشهد (کلات) و اراضی بلااقدام در آن افزود: قرارداد مربوط به اراضی راکد در شهرکها و نواحی صنعتی در هیاتهای داوری فسخ و خلع ید می شوند و اقدامات به موقع و قاطع با هر گونه تخلف احتمالی انجام می گیرد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی تصریح کرد: در صورتی که عملیات اجرایی در زمین‌های واگذار شده به متقاضیان فاقد پیشرفت فیزیکی بوده و اقدامی بر روی آن‌ها انجام نگرفته باشد؛ به طور قطع شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی قرارداد را با متقاضی فسخ می‌کند.
بهرامی زاده افزود: همچنین تغییر نام طرح‌های صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به غیر، بدون داشتن پیشرفت اجرایی مناسب و دریافت پایان کار ساختمانی ممنوع است و فقط در صورت دریافت پایان کار ساختمانی، تغییر نام طرح صنعتی برای فرد جدید در شرکت شهرک‌های صنعتی طبق شیوه نامه میسر خواهد بود.
وی یکی از عوامل بروز دلالی در اراضی را وجود تفاوت قیمت بین زمینهای در حال واگذاری در شهرکها و نواحی صنعتی با اراضی مشابه در منطقه ذکر و بیان کرد: شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی با تشدید نظارت و اعمال جدی مهلت برای عملیاتی کردن طرحهای صنعتی از بروز هرگونه دلالی در این بخش جلوگیری می کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.