رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: اولویت این دوره مدیریت شهری در این شهر نشر اندیشه‌های انقلابی، در فعالیت‌های فرهنگی است.

نشر اندیشه‌های انقلابی اولویت فعالیت‌های فرهنگی در مشهد است

به گزارش قدس آنلاین، سیدمجتبی منتظری روز یکشنبه در مراسم اسوه‌های ایثار و تقدیر از همسران جانبازان در مشهد افزود: شعار این دوره مدیریت شهری، گفتمان انقلابی است.
وی ادامه داد: همسران جانبازان، پرستاران و اسطوره های گمنام در عرصه ایثار و خدمت هستند به همین دلیل باید در روز پرستار، از این بزرگواران نیز قدردانی شود.
معاون شهردار مشهد گفت: اگر جانبازان یا همسران آنان نکاتی در خصوص مدیریت شهری دارند بیان کنند تا در اسرع وقت این نکات مدنظر مدیریت شهری قرار گیرد.
وی افزود: با دستور شهردار مشهد، مناسب سازی اماکن و فضاهای شهری در اولویت قرار گرفته و بخشی از این مناسب سازی در بوستان‌ها، اتوبوس‌ها و معابر اجرایی شده است.
معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: روز پرستار بهانه ای برای تقدیر از همسران جانبازان است، افرادی که پرستاری شغل آنان نیست بلکه زندگیشان است.
صدیقه خدیوی افزود: مسوولان در حدی که فرهنگ عاشورا به ما آموخته عمل نکرده‌اند، ایجاد زمینه برای آرامش جانبازان و خانواده آنان حق این عزیزان است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.