طی حکمی از سوی معاون رییس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی منصوب شد.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی منصوب شد

به گزارش قدس انلاین، علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در حکمی مهدی اله پور را به سمت سرپرست جدید اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی منصوب کرد.

نورالله مرادی، سرپرست معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با حضور در اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی حکم انتصاب مهدی اله پور را تقدیم وی نمود و بیان کرد: تغییر رویکرد در مدیریت و تحول در مدیریت گریز ناپذیر است و این امر به پویایی و فعال تر شدن مجموعه‌ها کمک می‌کند. تغییر و تحول ذاتاً سازنده و خلاق است و سبب رشد و تکامل در نهادها و سازمان‌ها می‌شود.

وی افزود : معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست رویکرد اساسی را در برنامه تحولی سازمان گنجانده است،  که این رویکرد داشتن نگاه عالمانه، مدبرانه، شجاعانه، مسئولانه و قانون مدارانه به حوزه محیط زیست است. این نگاه می‌تواند به ارتقاء اثر گذاری محیط زیست در مجموعه حکمرانی منجر شود.

 سرپرست معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست بیان کرد:  سیاست های دولت مردمی و نگاه متفاوت رئیس جمهور مردمی به محیط زیست ، می‌تواند ما را به جایگاه واقعی و موثر محیط زیست برساند. جمله توسعه فرع بر محیط زیست است که از بیانات رئیس جمهور است نقشه راهی برای آینده سازمان است .

مرادی خاطرنشان کرد: در دولت مردمی با محیط زیستی متفاوت و کارآمد مواجه خواهیم شد و ما می‌توانیم  که نقش واقعی خود را در مجموعه حکمرانی کشور بیابیم. بازسازی ساختاری و تاکید بر شیوه‌های نوین حکمرانی در بستر قانون مداری و قانون گرایی از مهمترین برنامه‌های سازمان است.

در پایان نورالله مرادی ضمن قدردانی از زحمات تورج همتی مدیر کل سابق اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ، حکم علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست را قرائت و تقدیم مهدی اله پور نمود.

در حکم علی سلاجقه خطاب به سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی اینچنین آمده است:

با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به موجب این حکم جنابعالی به سمت "سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوی" منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به "عدالت محوری" "روحیه انقلابی" "مردم داری" "پاکدستی و فساد ستیزی" "قانون مداری" "مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی" و تعامل با سایر همکاران در تحقق اهداف سازمان مجدانه بکوشید.

توفیقات آن جناب در انجام وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 مهدی اله پور پیش از این به عنوان مدیر کل حفاظت محیط زیست استان خراسان شمالی مشغول فعالیت بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.