سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: بازی تراکتور همانند سایر بازی‌ها برای ما بوده و به دنبال کسب ۳ امتیاز هستیم.

کمالوند: بازی با تراکتور هیچ فرقی با سایر بازی ها ندارد

به گزارش قدس آنلاین، فراز کمالوند در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر تراکتور اظهار داشت: بازی تراکتور همانند سایر بازی‌ها بوده و حساسیت خاصی در این بازی نیست و فردا با تمام قوا به مصاف حریف خواهیم رفت.

وی افزود: تیم ما هفته به هفته بهتر شده و من کمتر از ۲۰ روز مانده به شروع مسابقات این تیم را تحویل گرفتم و فصل بدنسازی را از دست داده و بدون بازی تدارکاتی وارد میدان شدیم. به همین خاطر در ابتدا مشکلاتی داشتیم که در هر بازی چند بازیکن را از دست می‌دادیم، اما من از بازیکنانم فوق‌العاده راضی هستم و مطمئنا بچه‌های تیم من هفته به هفته بهتر و زیباتر بازی می‌کنند. در بازی هفته قبل هم مقابل ذوب‌آهن حتی می‌توانستیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با اشاره به شناختش از تراکتور عنوان کرد: نسبت به تیم تراکتور شناخت داریم و چند بازی اخیر این تیم را دیدیم، مربی کرواتی که آمده تاثیرات مثبتی به وجود آورده و این تیم همانند ما مشکلاتی دارد که سعی می‌کنیم با استفاده از نقاط ضعف آنها، به هدف‌مان برسیم.

کمالوند خاطرنشان کرد: تیم تراکتور را در دوست داشته، دارم و خواهم داشت. همه از علاقه من به تراکتور خبر دارند ولی با بازی با این تیم هیچ حساسیتی ندارد چون من الان سرمربی نفت مسجد سلیمان هستم.  ۳ امتیاز بازی برابر تراکتور همانند ۳ امتیاز بازی قبلی و بعدی است و حساسیتی نداشته و ما فردا به دنبال برگزاری بازی زیبا هستیم. خیلی دوست داشتم تماشاگران در بازی فردا  در ورزشگاه بودند و بازی را از نزدیک نگاه می‌کردنداما امیدوارم از هفته بعد حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها محقق شود.

وی در خصوص اینکه آینده تیمش را چطور ارزیابی می‌کند گفت: ما عادت کردیم هر هفته چند بازیکن به دلیل مصدومیت  داشته باشیم و مشکلاتمان زیاد است، اما قطعا در پایان فصل نفت مسجد سلیمان در جایگاه قابل قبولی قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.