محمد قاضی، مهاجم با تجربه هوادار از وضعیت مصدومیتش و امتیازاتی که هوادار از دست داده می‌گوید.

قاضی: مشکل باشگاه هوادار بی‌تجربگی و بدشانسی است

به گزارش قدس آنلاین، محمد قاضی در ۳۷ سالگی باز هم تیم جدیدی را انتخاب کرد و این بار با پیراهن هوادار تازه لیگ برتری شده به میدان رفت. او که در تیم‌های زیادی بازی کرده به دلیل تجربه‌اش مورد توجه رضا عنایتی قرار گرفت و حتی موفق شد اولین گل تاریخ لیگ‌برتری هوادار را هم به ثمر برساند.

 قاضی با مصدومیت در تمرینات چندهفته اخیر را از دست داد و در مورد وضعیتش گفت: خداراشکر روز به روز شرایطم بهتر می‌شود و الان هم کارهای آماده سازی‌ام را انجام می‌دهم تا بتوانم در خدمت تیم باشم و بتوانم به تیم کمک کنم.

او در خصوص هوادار و جایگاه این تیم در پایان گفت: تیم ما ترکیبی از جوانی و با تجربگی است و کادرفنی خیلی خوبی دارد و در راس آقا رضا خیلی زحمت می‌کشد و روز به روز تیم‌مان شرایطش بهتر می‌شود. همه این را در بازی‌ها می‌بینند اما بعضی جاها کم تجربگی و بدشانسی باعث شده آن امتیاز لازم را به دست نیاوریم ولی فکر می‌کنم تیم روز به روز بیشتر تلاش می‌کند تا یک جایگاه خیلی خوبی در آخر فصل داشته باشیم و از فوتبال لذت ببریم و تمام کسانی که بازی‌های ما را می‌بینند راضی باشند. باید سعی کنیم نتیجه لازم را هم بگیریم و امتیازات خوبی را جمع آوری کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.