سرخیو راموس در خصوص تقابل با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد و بازگشت دوباره به برنابئو گفت.

راموس: مقابل رئال جانم را هم برای پاریس می‌دهم

به گزارش قدس آنلاین، روز گذشته قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد تا پاری سن ژرمن حریف رئال مادرید شود. دیداری که بی شک جذاب‌ترین جدال این مرحله از اروپا خواهد بود و تقابل مسی با رئال و بازگشت راموس به سانتیاگو بیش از هر چیزی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

راموس در خصوص تقابل مقابل رئال مادرید گفت: می‌دانید که من عاشق رئال هستم ولی الان باید از پاریس دفاع کنم و همه کار برای این تیم انجام خواهم داد. من می‌روم تا برای پاریس جانم را هم بدهم.

وی ادامه داد: دوست نداشتم که با رئال مادرید روبه‌رو شوم ولی بازگشت به سانتیاگو برنائو برایم بسیار جذاب خواهد بود و این اتفاق بسیار خوشحالم خواهد کرد. من نتوانستم با هواداران رئال خداحافظی کنم زیرا به دلیل کرونا ورزشگاه‌ها بسته بود. این بازی فرصتی می‌شود تا من دوباره با هواداران روبه‌رو شوم.

راموس در خصوص مصدومیت خود نیز اظهار داشت: واقعا دوران سختی را تجربه می‌کنم. دوست دارم دوباره به زمین فوتبال برگردم و تجربه آن حس برایم مهمترین چیز در زندگی است. ساعت‌های سیاهی در زندگی داشتم، تنها بودم ولی بر همه این چالش‌ها پیروز شدم. حالا نیز می‌خواهم این چالش را بگذرانم و دوباره به زمین فوتبال به صورت عادی برگردم. خانواده‌ام در این مدت در پاریس به خوبی با شرایط وفق پیدا کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.