نشست تخصصی هیاتهای اندیشه ورز بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با موضوع تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها و نقش آن در معیشت مردم در مشهد آغاز شد.

نشست سراسری هیات‌های اندیشه ورز بسیج اصناف کشور در مشهد آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، رییس سازمان بسیج اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی کشور روز چهارشنبه در این نشست که در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد گفت: ما باید ببینیم که چه کار باید انجام دهیم که نتیجه شعار سال در سفره مردم نمایان شود و این که تولید کنیم اما اجناس گرانتر شود قابل قبول نیست.

غلامرضا حسن پور افزود: ۶۰۰ هزار واحد تولیدی صنفی در کشور داریم که همه باید برای جهش تولید و تحقق شعار سال کمک کنند.

وی با بیان این که به صورت رگباری کار نمی‌کنیم ادامه داد: باید با روش های هوشمندانه بر بازار نظارت کنیم و  تقویت واحدهای صنفی کوچک نیز جزء برنامه های ماست.

رییس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور گفت: ما به سراغ گردن کلفت ها می رویم و حتی شاید در این راه شهید معیشت هم بدهیم.

حسن پور افزود: حضرت علی(ع) هر روز در بازار حضور و نظارت داشت چون پاشنه آشیل حکومت‌ها بازار و منشا قضاوت مردم هم بازار است و اگر بازار ثبات و آرامش داشته باشد مردم حکومت را کاربلد و گرنه غیر کاربلد می‌دانند.

وی ادامه داد: نباید انحصار دست عده ای خاص باشد، رقابت باید سالم باشد و با این نوع رقابت، محتکران و گرانفروشان را کنار می زنیم، برای مردم فکر اساسی کنیم مهمترین کار ما آوردن ظرفیت‌های مردمی وسط میدان است.

مسئول روابط عمومی بسیج اصناف کشور هم در خصوص این نشست  گفت: نهمین نشست دبیران و روسای هیاتهای اندیشه ورز بسیج اصناف کشور در مشهد تا فردا ادامه دارد.

محمد رضاییان افزود: تعدادی از فعالان اقتصادی نیز در این نشست حضور دارند تا به نوعی تسهیلگر راه کارآفرینی باشند همچنین در این نشست به دنبال راههای انجام کارها به بهترین شکل هستیم.

وی ادامه داد: با تعاملی که با دولت برقرار شده است دولت، بسیج اصناف را امین دانست و یک سری کارهای مربوط به کالاهای اساسی را به بسیج اصناف سپرد .

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.