امام‌جمعه تربت‌جام با اشاره به این که رسالت نخست ائمه اطهار (ع) رساندن پیام و آگاهی بخشیدن به جامعه است، گفت: شهید سلیمانی با گام برداشتن در این مسیر توانست بسیج مستضعفان را در جهان شکل دهد و محور وحدت جهان اسلام شود و در این راه به فیض عظمای شهادت برسد.

 حاج قاسم سلیمانی محور وحدت جهان اسلام است/ هرکس به مقدسات هتک حرمت کند یک نفوذی است

به گزارش قدس انلاین، حجت‌الاسلام حسین معتمدی فر در جلسه برنامه‌ریزی دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی این شهرستان خاطرنشان کرد: همه انقلاب‌ها حاوی پیام هستند و در مکتب حاج قاسم سلیمانی مدافع حرم یعنی دفاع از ناموس اسلام ناب محمدی (ص)؛ نه اول جنگ و خونریزی. این فرهنگ و پیشینۀ غنی باید چراغ راه برای آیندگان باشد تا با بصیرت کامل تعریف درستی از انقلاب داشته باشند.

وی اتحاد و همدلی شیعه و اهل سنت را رمز برپایی همه مناسبت‌های ملی و مذهبی دانست و تصریح کرد: توهین به مقدسات و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گناه و حرام است و هرکس به مقدسات هتک حرمت کند یک نفوذی است. فلسفه حضور مردم بصیر ایران اسلامی در ۹ دی ۸۸ نیز خنثی کردن چهره نفوذها و غرب‌زده‌ها بود.

تکیه بر صندلی مسئولیت خون‌بهای یک شهید است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌جام نیز در این جلسه گفت: امروز تأسی به شهدای والامقام از جمله سردار سلیمانی بر همۀ مسئولان واجب است. چرا که تکیه بر صندلی مسئولیت خون‌بهای یک شهید است.

سرهنگ پاسدار ابوطالب جوان افزود: سلایق نباید ما را از اهداف شهید و شهادت بازدارد.

وی خاطرنشان کرد: اگر حضور مدافعان حرم به‌ویژه سیدالشهدا جبهه مقاومت اسلامی شهید حاج قاسم سلیمانی در سوریه و عراق نبود امروز خریدوفروش نوامیس اسلام یک مسئله عادی بود. حاج قاسم به نصرت الهی و روح توکل و خداباوری ایمان راسخ داشت و علاوه بر شهامت و شجاعت یکی از مهم‌ترین ویژگی او ذوب در ولایت بود، پس حاج قاسم سلیمانی محور وحدت برپایی برنامه‌های انقلابی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌جام در ادامه گفت: این شهید والامقام تهدید را به فرصت تبدیل کرد و احیا کننده مجدد شعار «ما می‌توانیم» در عمل بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.