نایب رئیس ایرانی کنفدراسیون والیبال نشسته آسیا - اقیانوسیه گفت که بدون رقیب توانسته این پست را در اختیار بگیرد.

رضایی: بدون رقیب نایب رئیس والیبال نشسته آسیا - اقیانوسیه شدم

به گزارش قدس آنلاین،هادی رضایی، درباره انتخابش به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون والیبال نشسته آسیا - اقیانوسیه اظهار داشت: این انتخاب ۲ ساله است و من بدون رقیب و رای‌گیری مسئولیت نایب رئیسی کنفدراسیون آسیا را بر عهده گرفتم. نایب رئیس کنفدراسیون پیش از این به صورت انتصابی بود، اما این بار و برای اولین مرتبه انتخابات برگزار شد.

وی که پیش از این به عنوان دبیرکل فعالیت می‌کرد، درباره تفاوت این دو پست گفت: کار در کنفدراسیون آسیا - اقیانوسیه تشکیلاتی‌تر شده است. در گذشته مسئولیت دبیرکل بیشتر از نایب رئیس بود، اما به تازگی نایب رئیس خیلی از کارها را انجام می‌دهد. در واقع کارها بین رئیس و نایب رئیس تقسیم می‌شود. ضمن اینکه هیئت رئیسه هم نقش بسیار پررنگی بر عهده دارد.

نایب رئیس کنفدراسیون والیبال نشسته آسیا - اقیانوسیه عنوان کرد: «لو کای لیانگ» از چین در انتخاب کنفدراسیون یکبار دیگر به عنوان رئیس انتخاب شد، من نایب رئیس شدم، یک فرد چینی دیگر مسئولیت دبیرکلی را بر عهده گرفت، دو نفر از استرالیا به عنوان مدیر فنی و همچنین مدیر توسعه منصوب شدند و حضور ابراهیم فیروزی به عنوان رئیس کمیته داوران و علیرضا معمری به عنوان رئیس کمیته مربیان تمدید شد.

رضایی درباره شرایط برگزاری مسابقات والیبال نشسته در آسیا و جهان عنوان کرد: رقابت‌های قهرمانی آسیا لغو و مسابقات قهرمانی جهان با تعویق دو ماهه مواجه شد. به نظرم رویداد قهرمانی جهان پس از تعویق، در همان زمان جدید یعنی اردیبهشت ۱۴۰۱ در هانگژو و با حضور ۱۶ تیم در بخش مردان و ۱۶ تیم در بخش بانوان برگزار می‌شود. در خصوص بازی‌های پاراآسیایی نیز برنامه‌ریزی لازم برای حضور ۸ تیم در بخش مردان انجام شده، ضمن اینکه هنوز تعداد تیم‌ها در بخش بانوان مشخص نیست، چرا که ممکن است کمتر از ۸ تیم شرکت کنند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.