دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در پیامی نوشت: این ستاد با همکاری مراکز علمی و پژوهشی، ضمن تقویت مرزهای دانش اعتیاد، موفق شده با اقدامات سخت افزاری و نرم افزاری امر مبارزه با این را به بالاترین سطح شواهد علمی برساند.

پیام تبریک دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر به مناسبت هفته پژوهش‌

به گزارش قدس آنلاین از ستاد مبارزه با موادمخدر، اسکندر مومنی در این پیام افزود: ضمن تبریک هفته پژوهش‌ و فناوری را به تمامی پژوهشگران و فعالان عرصه علم و دانش ایران اسلامی، اظهار داشت: علم و پژوهش یکی از اساسی ترین نیازها برای نیل به پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور و یکی از محورهای مهم در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی تاکید کرد: امروزه ایران اسلامی با قرار دادن عصر دانش و پژوهش به عنوان آشکارترین وسیله عزت و قدرت و رمز توسعه پایدار کشور، در مسیر تعالی و تحقق یک مسیر مجاهدانه مستمر، با اهتمام و تکیه بر پیشرفت‌های علمی خود توانسته در اعتلای اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به موفقیت‌های علمی چشمگیری دست یابد.

مومنی تاکید کرد: فلسفه‌ پژوهش؛ تعالی، تکامل و توسعه است و دامنه‌ تاثیر پژوهش نه تنها محدود به رشته‌ علمی خاصی نیست بلکه از برکت وجودش، بازویی توانمند برای پیوست موفقیت در علم وعمل ظاهر می‌ شود. تحقیق و پژوهش رزق است و به هر کس داده شود صاحب نعمت خواهد شد.

وی در این پیام تصریح کرد: بی تردید؛ پژوهش محور کردن سیاستگذاری‌ها، تصمیم‌گیری‌ها، برنامه ها و اقدامات  می‌تواند به فرآیند و برآیند فعالیت‌ها تعمیق بخشد. در این راستا ستاد مبارزه با مواد مخدر با همکاری مراکز علمی و پژوهشی کشور، ضمن تقویت مرزهای دانش اعتیاد و بهره گیری از ظرفیت های دانشگاه ها در هدایت و جهت دهی تحقیقات و پژوهش‌های کاربردی و همچنین استفاده مطلوب از پتانسیل  پایان نامه‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی و انجام حمایت های معنوی و مادی از آنان و تولید ده ها مقالات علمی، موفق شده است که تمامی اقدامات سخت افزاری و نرم افزاری امر مبارزه را بر بالاترین سطح شواهد علمی استوار سازد.

سردار مومنی یادآور شد: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه علم و دانش، فرا رسیدن هفته پژوهش را به پژوهشگران کشور تبریک و تهنیت عرض نموده  و از درگاه خداوند متعال توفیق تداوم خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)   مسالت می نمایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.